גורם בכיר במשטרה טען היום (שלישי) כי ההפגנה שהתקיימה מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין טרפדה פעילות מבצעית נגד גורמי פשיעה שהתקיימה במקביל. "משטרת ישראל נאלצה להפעיל נוהל חירום שכלל הקפצת כוחות משטרה רבים שכבר היו מכוונים לפעילות חשובה שתוכננה שבועות ארוכים נגד מחוללי פשיעה מרכזיים באזור מרכז הארץ".

העמידו גדרות תיל והציתו צמיגים: עצורים במחאה מול בית השר לוין
המילואמיניקים זועמים על לוין: "השתלט על המדינה, הוא רה"מ בפועל"
לוין על ההפגנה מול ביתו: "היועמ"שית ומערכת האכיפה קורצות לאלימים"

עוד הוסיף כי "הזזת הכוחות המבצעיים מהפעילות המתוכננת לטובת הטיפול בהפרות הסדר וההצתות ליד בית השר תוך סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה פגעה קשות במבצע המעצרים המתוכנן. התוצאה היא מעצר של פחות חשודים שמשטרת ישראל עמדה לעצור הבוקר".

לדבריו, "כסף רב שהושקע במבצע ירד לטמיון וחשודים שאמורים היו להעצר טרם נעצרו. צר לנו כי המפגינים לא נשמעו לכוחות המשטרה בשטח שליד בית השר לוין וגרמו לכך שעוד ועוד כוחות מחוזיים הופנו לטיפול בהפרות הסדר ובשמירה על הסדר הציבורי ולא לעבודה השוטפת נגד מחוללי פשיעה מרכזיים".

סמוך לשעה 5:00, כאמור, הגיעה קבוצת מפגינים נגד הרפורמה המשפטית אל פתח ביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין, זאת על רקע ניסיון הקואליציה להעביר את החקיקה שתצמצם את עילת הסבירות. 

כמחאה על "שיטת הסלאמי" לטענת המפגינים, מוצג במקום "מיצג נקניק הדיקטטורה מבית מעדניית לוין", וכן שלטי "יריב מר של ישראל". מטעם מחאת המילואימניקים  אחים לנשק, נמסר: ״היום כבר ברור לכל מי באמת שולט במדינה הזו ומוביל אותה לאבדון. לוין אולי הצליח לחטוף את המדינה, אבל אנחנו נשחרר אותה מידיו".