משה רדמן, אחד ממובילי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, נחקר הבוקר (שישי) בתחנת המשטרה בחדרה במסגרת השלמת חקירה, בגין התקהלות אסורה ותקיפת שוטר בהפגנה לא חוקית שהתקיימה בקיסריה בתחילת החודש.

בסיום החקירה, אמר רדמן: "מדובר בחשדות הזויים. מנסים לתפור לי תיקים, כל זאת בזמן שהעבריינים האמיתיים, בן גביר, סטרוק והאחרים שמסיתים ומתירים דם של אזרחים, יושבים בממשלה ובכנסת. זה עולם הפוך, אזרחים נחושים שמפגינים באופן לא אלים נלקחים לחקירות כאחרוני העבריינים. מוצ"ש כולם יוצאים לקפלן ולמוקדים ברחבי הארץ".

מטעם "כוח קפלן" נמסר: "כמו ברוסיה ובטורקיה, ממשלת החורבן הפכה את ישראל למדינה שעוצרת מפגינים לא אלימים, נטפלת לבכירים מתנגדי השלטון ומגבילה חופש ביטוי. כך בדיוק נראית דיקטטורה. בן גביר הפך את המשטרה לפוליטית על מלא, והשלטון משתמש בה ככלי לדיכוי התנגדות עבור ראש ממשלה שפועל בגלוי כדי לרמוס את חופש הביטוי וזכות המחאה".

עוד נמסר מטעם "כוח קפלן" כי "אנחנו נחושים, ולא נירתע. רק הציבור יעצור את ההפיכה המשטרית, ואת הניסיון לדכא את המחאה ולפגוע בחופש הביטוי. נפגין מחר בקפלן וברחבי הארץ, נגיע לכל מקום ובכל שעה, לכל ח"כ ושר, לכל כנס ולכל אירוע וביום שני הקרוב נמלא בהמונינו את נתב"ג במפגן מחאה שטרם נראה. זה הזמן להתנגד!".