תושב כפר סבא בן 26 נעצר הערב (שבת) בחשד שהניח על קברו של יוני נתניהו בהר הרצל את מכתב האיומים נגד רה"מ. זאת, לאחר חקירה שנפתחה על ידי יחידת הסייבר בלהב 433 ביחד עם השב"כ. בסיום החקירה ובהתאם לממציאה, הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בראשון לציון. יש לציין, כי החשוד הוא בעל עבר נפשי.

אמש, עובדי בית העלמין הבחינו במכתב שהונח על קברו של יוני נתניהו, שנפל במבצע אנטבה, והם אלו שעבירו את הדיווח למשטרה ולמשרד ראש הממשלה. במכתב נכתב כי "מה קורה יוני יגיבור? איך הולך לך שם למעלה? אה שכחתי, בטח אתה עומד במקום ואין יותר מידי לאן להתקדם. נתבקשתי להודיע לאחיך, פיפי נתניהו (כלשון המכתב), שיש לו קצת זכויות או הרבה זכויות, אבל הם נגמרו. ומכאן, הר הרצל המקום הקדוש הזה, השעון מתקתק אחורה, עד לתאריך כ"ח בתשרי תשפ"ד בו אחיך, הבן של זונה (כלשון המכתב), חושב שהוא יגיע לגיל 74".

עוד נכתב כי "שיהיה ברור זה איום מדרגה ראשונה. אני מוסר דין לשמיין שיזיינו אותך כל כך חזק (כלשון המכתב). ביבי, אתה לא יותר טוב מאריק שרון. אריק שרון קיבל אירוע מוחי ושקע בתרדמת שמונה שנים. לך אני מאחל דברים יותר גרועים. המשימות שלך הם: א. לכבוש את עזה, ב. להחזיר את הגופה של המדריך שלי הדר גולדין ואת יתר השבויים. השעון מתקתק אחורה. נשארו לך יותר משלושה חודשים וחצי".

מכתב האיומים שהונח על קברו של יוני נתניהו (צילום: תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים)
מכתב האיומים שהונח על קברו של יוני נתניהו (צילום: תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים)