הרופא שטיפל ראשון בזירת הרצח הקטלני במחלף להבים סיפר היום (רביעי) ל"מעריב": "הייתי לקראת סיום משמרת וקיבלתי דיווח על פצועים קשה בתאונת דרכים. תוך כדי נסיעה עדכנו אותי שמדובר באירוע ירי עם שלושה נפגעים. הייתי בין הראשונים שהגיעו, הרכב היה צמוד לגדר הפרדה, לא הצלחנו להוציא את הנהג,  דקות בודדות אחרי שחילצנו אותו הוא איבד את הדופק והגבר השני מת במקום. הוא היה ירוי בהמון כדורים. בנהג פגעו בראש", סיפר הרופא.

מרדף משטרתי: גנב רכב - ונתפס "על חם" | צפו בתיעוד

במהלך בר המצווה של בנו: סוכל ניסיון חיסול של עבריין מוכר בדרום | כל הפרטים

הוא הוסיף: "טירוף כזה לא היה. טיפלתי בהרבה אירועי ירי, אבל לא בצרורות כאלה, ירו להם בכל מקום בגוף. לא זכור לי מקרה כזה. זו הייתה תמונה מטורפת. זה לא המקרה הראשון שאני מטפל בו, איך בנאדם שפוי יכול להרוג בצורה כזו? היו שם דקות ארוכות של ירי. לא יודע איך להסביר את זה. הייתי מלא בדם, זרקתי את הבגדים שלי".

איתמר בן גביר בביקור ברהט. צילום: ארנולד נטייב

שני בני אדם, ריף אניס שיח' אל-עיד ואיברהים נידאל שיח' אל-עיד, נרצחו הלילה מירי שבוצע מרכב חולף בסמוך למחלף להבין. בתחילה הם נפצעו אנוש, לאחר מכן נקבע מותם בבית החולים סורוקה. צעיר נוסף פונה לביה"ח כשהוא באורח בינוני. בתוך כך, המשטרה פתחה בחקירה וכוחות גדולים פועלים לאיתור ומעצר חשודים מעורבים.