פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) כתב אישום חמור נגד שמעון הדרי בגין ביצוע עבירות מין ואונס של האחיינית שלו בזמן שהייתה קטינה, בין השנים 2003-2006. על פי כתב האישום, התקופה הרלוונטית הדרי התגורר בברזיל והגיע לביקורים בארץ.

סחיטה, תקיפה ושיבוש הליכים: כתב אישום חמור נגד בנו של ראש מועצת ראמה
כתב אישום יוגש נגד הסייעת החשודה בהתעללות בגן בהוד השרון

במהלך הביקורים, הדרי ביצע עבירות מין באחייניתו כאשר התארח בבית הוריה שבשכונת רוממה בירושלים. בין היתר, בזמן ביקור בכותל, הדרי חיבק את אחייניתו מספר פעמים במטרה להגיע לגירוי וסיפוק מיני. המעשים של הדרי גרמו לילדה להיות חסרת מנוחה ובימים שלאחר מכן היא הסתובבה בבית במהלך הלילה.

באחד מהלילות הדרי קרא לילדה לבוא לחדר בו שהה. הילדה נכנסה לחדר והדרי נישק אותה פעמים רבות. בהמשך הדרי ביקש מאחייניתו להכניס את הידיים למכנסיים שלו. הילדה הסכימה ונגעה באיבר מינו של הדרי מעל התחתונים. האירוע התפתח עד לכך שהדרי הכניס את ידו לתחתוניים של אחייניתו והחדיר את אצבעותיו לתוך איבר מינה תוך כדי שהגיע לזקפה. האירועים הללו חזרו על עצמם מספר רב של פעמים.

במהלך אחד הבקרים, הילדה התעוררה משינה וראתה את הדרי שוכב לצידה. הדרי חיבק את אחייניתו, אמר לה שהוא אוהב אותה ונגע באיבר מינה מעל התחתונים. הדרי אמר לאחייניתו שהיא זו שרוצה את המעשים הללו וכי היא מפתה אותו. במקרה נוסף, הדרי התחכך באחייניתו כשהוא עטור בתפילין ועטוף בטלית תוך שהוא מניח את הידיים שלו על החזה שלה.