הודעת היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, ולפיה בג"ץ צריך לפסול את צמצום עילת הסבירות פתח באופן רשמי את מרתון האירועים האירועים המשפטיים סביב הרפורמה המשפטית וחוק הגיוס. 

לאחר פרסום עמדת היוע"משית על עילת הסבירות: הממשלה מבקשת דחייה נוספת בדיון
בכיר בציונות הדתית: "היועמ"שית דוחפת למשבר חוקתי ולכאוס ברחובות"

היום (שני) צפויים להיות מוגשים תגובת המשיבים בעתירת התנועה לאיכות השלטון נגד אי- כינוס הוועדה לבחירת שופטים. התנועה עתרה נגד שר המשפטים לוין, אשר בניגוד לחובתו לפי חוק לא מכנס את הוועדה לבחירת שופטים. התנועה לאיכות השלטון גם טוענת כי השר לוין מחזיק את הוועדה כבת ערובה – ולכן גם פוגע אנושות בעקרון הפרדת הרשויות ובבתי המשפט. בעתירה מבקש התנועה לאיכות השלטון מבית המשפט להכריז כי חלה חובה על השר לוין לכנס את הוועדה לבחירת שופטים כנדרש בדין.

ברביעי צפויים להיות מוגשים תגובת יתר המשיבים (פרט ליועצת המשפטית לממשלה) בעתירת התנועה לאיכות השלטון נגד התיקון לחוק יסוד: השפיטה (צמצום עילת הסבירות). למחרת יתקיים דיון בבג"ץ בעתירה נגד אי-כינוס הוועדה לבחירת שופטים.

ביום ראשון הבא צפויים העותרים בעתירת התנועה לאיכות השלטון נגד התיקון לחוק יסוד: השפיטה להגיש את עיקרי הטיעון. בשלישי של אותו שבוע יתקיים הדיון בבג"ץ על צמצום עילת הסבירות. 

ביום חמישי באותו השבוע יוגשו תצהירי תשובת המשיבים בעתירת התנועה לביטול חוק הנבצרות, וביום חמישי לאחר מכן  יתקיים הדיון בבג"ץ בעתירת התנועה לאיכות השלטון נגד החוק. באותו היום צפויים להיות מוגשים גם תגובת המשיבים בעתירת התנועה לאיכות השלטון נגד החלטת הממשלה שלא לגייס את בני הישיבות.