הבהלה בפתח תקווה נמשכת: שני צעירים, לטענת התושבים פלסטינים, החשודים שהגיעו לבנייני מגורים ברחוב וינקלר בשכונת נווה גן וכן בשכונת הדר גנים, תיעדו במצלמת הטלפון הנייד מקומות ואזורים באותם בניינים וטענו כי הינם עובדי ניקיון, נצפו היום (שלישי) ועוררו חששות בקרב תושבים, שלטענתם זיהו את השניים בשעות הערב ברחוב גיסין בעיר, בשלב שהם מצלמים מבנים.

בצל המלחמה והמתיחות: שני חשודים עוררו בהלה בפתח תקווה

"זה כבר לא עניין של מה בכך", טוענים תושבים בעיר. "אומרים 'עובדי ניקיון', אנחנו לא קונים את הסיפור הזה, במיוחד לא אחרי אותו עובד שהועסק בבארי 30 שנים ואסף מידע. זה מלחיץ ולא צריך להיות שאננים. אנחנו מבקשים שהמשטרה תיכנס לעובי הקורה במלוא הרצינות ותבדוק את הנושא כדי שלא נשלם את המחיר. אנחנו לא יודעים אם מדובר באספני מידע לצרכי טרור, לצרכים פליליים או לצרכים אחרים, אבל עובדי ניקיון לא צריכים לצלם חצי עיר, מה זאת הבדיחה העצובה הזאת?".

התושבים שלחו היום מכתב אל מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי כדי שידאג לטפל בסוגיה התמוהה. "התושבים בלחץ ויש לכל אחד במדינה סיבה מספיק טובה להיות בלחץ. אנחנו בתוך מלחמה ולכן עדיף לבטל חשד מאשר להתעלם ממנו", אומר תושב מודאג. 

התושבים מדגישים כי הם אינם באים בטענות כלפי אף גורם, אך הם מבקשים להגביר את השיטור ומסבירים כי "עדיפה היסטריה על פני שאננות".