אלימות ללא הפסקה: עומרי פארו, צעיר בשנות ה-20 לחייו, נורה הלילה למוות בעוספיה. האירוע התרחש כאשר ישב ברכבו ברחוב הראשי בכפר. המשטרה פתחה חקירה, וסגן מפקד מחוז חוף, תנ"צ דודו בואני, קיים הערכת מצב בזירה. מחקירה ראשונית עלה כי הקורבן היה מוכר למשטרה, בעיקר בשל קשרים עם משפחת פשע מהמגזר.

חיסול לאור יום: תושב הצפון נרצח מצרור יריות סמוך לגן שמואל

פארו הוא הקורבן ה-65 בחברה הערבית מאז תחילת 2024, והשני ביממה האחרונה. גבר כבן 50 נרצח בשעות הצהריים מצרור יריות בכביש 65 סמוך לגן שמואל. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על גבר שנמצא ללא סימני חיים עם פציעות חודרות וקבעו את מותו. 

ורמים במשטרה מציינים כי מדובר באירוע קשה מאוד שבו נעשה שימוש גם בנשק ארוך וגם בנשק קצר כדי לפגוע בקורבן. הנהג נסע ברכב שכור, ותוך כדי נסיעה רכב אחר עקף אותו ומתוך הרכב בוצע לעברו ירי. הקורבן, מאהר סמאדה, נהג ברכב שכור בשעות הצהריים מאזור חדרה לכיוון מחנה 80. כשהגיע לצומת גן שמואל, עקף את רכבו רכב ובו מחסלים שדלקו בעקבותיו.

ככל הנראה שניים מנוסעי הרכב, האחד שנשא נשק ארוך מסוג קלצ'ניקוב והשני אקדח, פתחו לעברו בצרור יריות שפגעו בפלג גופו העליון, הרכב סטה מהכביש אל תעלה סמוכה ונעצר. לסמאדה לא היה כל סיכוי לשרוד את הפציעה האנושה בעיקר בראשו ומותו נקבע במקום.