חיסול לאור יום בעראבה: סלאח כנעאן, בן 31, חוסל היום (חמישי) בשעות אחר הצהריים לעיני עוברים ושבים, זאת לאחר שנורה בעת שפסע באחד הרחובות בכפר בו הוא מתגורר. הוא הקורבן ה–66 של המגזר הערבי מאז תחילת שנת 2024. 

נסגר תיק חמור נגד חברה בעלת ציוד הנדסי כבד ללא הגשת כתב אישום
סכסוך משפחה בצהרי היום: עצר את רכבו באמצע העיר, יצא רעול פנים והחל לירות

כנעאן נפצע אנושות וכעבור זמן קצר נאלץ הצוות הרפואי שהגיע לזירה, לקבוע את מותו. במשטרה מעריכים כי מדובר באירוע על רקע פלילי שנסיבותיו נעוצות בסכסוך בין משפחתו של הקורבן למשפחת שחאדה מהכפר דיר חנא הסמוך. 

כוחות משטרה גדולים ממחוז צפון הוזנקו לזירה והחלו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, תוך שהם אוספים ממצאים מהזירה, גובים עדויות ומאתרים מצלמות אבטחה במטרה להתחקות אחר השתלשלות האירוע עד לחיסול. במקביל פתחו שוטרים בסריקות נרחבות במטרה להתחקות אחר עקבותיו של המתנקש שנמלט מהזירה.

שעות אחדות קודם לכן, במבנה נטוש סמוך לבית העלמין מורשה ברמת השרון, אותרה גופת צעיר כשעליה סימני אלימות קשים ובחלקה אף שרופה, כשלהערכת אנשי הרפואה והמשטרה מי שהשליך אותה במקום ניסה להצית את המבנה. 

נבהיר כי עובר אורח שחלף באזור הבחין בגופה והוא זה שדיווח למשטרת מרחב ירקון שהזניקו למקום כוחות גדולים. נציין כי הגופה נמצאה כאמור בתוך מבנה נטוש, סמוך לבית העלמין. 

נוכח מצבה, מתקשים במשטרה לקבוע את זהותה של הגופה ומעבדה משטרתית ניידת הגיע לזירה כדי ליטול דגימות DNA במטרה לקבוע באופן ודאי את זהותו של הקורבן.

בנוסף נשלחה הגופה, לאחר שטופלה על ידי צוות של מד"א וצוות של זק"א תל אביב, להמשך טיפול ואבחנה במכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לקבוע בין היתר גם את נסיבות המוות.

בשלב הזה גוברת הערכה כי מדובר בגופתו של נעדר מאזור המרכז שבמשטרה מחפשים אחר אודותיו ואף לאחרונה ביקשו את עזרת הציבור בניסיונות לאתרו. החקירה נמשכת.