גדי קדם שאיבד בטבח שבעה באוקטובר שישה מבני משפחתו בניר עוז, הגיע אתמול (שבת) להפגנה לשחרור חטופים, וספג אלימות קשה מצד מפגיני ימין, שלטענתו – החזיקו שלט שעליו נכתב "שמאלנים בוגדים". קדם הוטח על ידי מפגינים לקרקע, וסיים את הלילה עם 12 תפרים, עם זאת בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נראה קדם הודף את אחד המפגינים. הבוקר הוזמן קדם לחקירה באזהרה בתחנת לב תל אביב, כדי לברר את מעורבותו באירוע האלים. 

בחקירתו התבקש למסור את גרסתו לתקיפה, שאירעה לאחר שהמשטרה הורתה לפזר את ההפגנה. בהמשך נחקר באזהרה בחשד לתקיפת סתם של מפגין.

עו"ד ניר אלפסה, שמייצג את האב השכול, מסר לאחר החקירה: "רצינו להגיע למשטרה, אבל הם הקדימו אותנו ואחרי שתשאלו אותו לגבי האירוע , חקרו אותו באזהרה וגבו עדות מרעייתו. צריך להבין שהוא עמד במקום שמותר ואותו פעיל ימין הגיע עם שלט מתריס שבו נכתב 'מגיע לכם שרצחו לכם את הילדים'. 

"מיד לאחר מכן הגיש מרשי תלונה במשטרה בגין תקיפתו החבלנית, זאת אחרי שניאלץ לעבור 12 תפרים בבית החולים ומדובר באב שכול. אני לא מבין את האמירה של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שטען כי קדם תקף פעיל ימין, אמירה שהובילה בעצם לחקירה אחרי שהופץ סרטון בטוויטר".

ממשטרת ישראל נמסר: "אמש, במהלך הפגנה בלתי חוקית בתל אביב, התפתחה תיגרה בין המפגינים שנכחו בצומת עזריאלי. בעקבות האירוע נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות המקרה".