ניסיון חיסול בגוש דן: פיצוץ עז הרעיד בשעות הבוקר (שני) את דרום יפו, לאחר שרכב מיניבוס התפוצץ, התהפך ועלה באש בצומת וולפסון. הנהג נפצע באורח קשה, ופונה לבית החולים וולפסון כשהוא סובל מכוויות דרגה ב' וג' ב-50% מגופו, ופציעות רסס. פרט לפצוע, לא היו נוסעים נוספים ברכב.

רימונים הושלכו לעבר בנייני מגורים ברמת השרון ובהרצליה; במשטרה מעריכים קשר בין האירועים
בית החולים התלונן - אם ובן זוגה נעצרו בחשד למעשה סדום בפעוטה

הפאראמדיקים של מד"א שמחה סימנדוייב וחיים לוי, סיפרו: "שמענו רעש חזק של פיצוץ ומייד יצאנו למקום, כשהגענו, ראינו מיניבוס עולה באש ובסמוך שכב גבר כבן 60 בהכרה מלאה, עם כ-50% כווייות בדרגות ב' ו- ג' בגופו, ופציעות רסס בפלג גופו התחתון, הרחקנו אותו מהמקום, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים וולפסון הסמוך למקום כשמצבו קשה, שם הוא הורדם".

המשטרה הגיעה לזירה לאחר שהקורבן, גבר בשנות ה-60 לחייו, פונה לטיפול בבית החולים וולפסון, ופתחה בחקירה. לפי הערכות, הרקע לאירוע פלילי, אך הנפצע לא היה מוכר למשטרה. עולה ההערכה כי יתכן ופגעו בו במטרה להעביר מסר דווקא לבנו. במשטרה ממתינים להחלמתו במטרה ללמוד יותר על נסיבות האירוע.

בתוך כך, הבוקר נקבע מותה של תושבת רמלה שנורתה אמש בביתה בשכונת ג'ואריש בעיר. לפי הערכת המשטרה, הנרצחת אימאן אבו גאנם, נקלעה לחילופי אש במסגרת סכסוך משפחות, ונפגעה. מבית החולים נמסר כי "לחדר הטראומה הגיעה אתמול צעירה בת 31 עם פצעי ירי, כשמצבה אנוש. הצוותים הרפואיים נלחמו על חייה, אך לצערנו הרב למרות מאמצים מרובים, נאלצו לבסוף לקבוע את מותה".