בהלה בשכונת כפר גנים ג' בפתח תקווה: השכנים בבניין המגורים, בו מתגורר איש העסקים דודי אפל ברחוב חיים זכאי 5, כבר אובדי עצות. שבוע אחרי שהושלך רימון הלם לעבר לובי הבניין שלהם ונזק נגרם במקום וכן הוצתה דלת ביתו של אפל המתגורר באחת הקומות העליונות, הושלך לפנות בוקר (רביעי), רימון הלם נוסף ללובי הבניין וגם הוא הסב נזק.

"לא סביר שנחיה בפחד": רימון הושלך לבניין של איש העסקים המוכר, דלת ביתו נשרפה | פרסום ראשון
כוון לאיש העסקים דוד אפל: מטען חבלה נוטרל בפתח תקווה | פרסום ראשון

חשוב לציין כי מדובר באירוע רביעי שבו הדיירים בבניין נופלים קורבן לגורם עברייני המצוי בסכסוך ככל הנראה עם אפל. יש אומרים כי בעלי חוב מנסים להדק את החגורה סביב אפל ובדרך זו מסבים נזק לדיירים המורגלים לסביבת מגורים שקטה ויוקרתית. נזכיר כי במרץ האחרון הוצמד מטען שבדיעבד הוברר כמטען דמה לרכבו של אפל ועל שמשת הרכב הונח מכתב איום, אירוע שהעסיק את חברי המשטרה במשך שעות ארוכות והוביל לפאניקה מקרב הדיירים במקום.

דודי אפל (צילום: אלון חכמון)
דודי אפל (צילום: אלון חכמון)

לפני כשלושה שבועות רוססו מצלמות האבטחה בבניין ככל הנראה כדי להכשיר את הקרקע, לטובת פעילות עבריינית נוספת. בשבוע שעבר אם כן, הושלך רימון הלם שגרם נזק לוויטרינה במקום. 

היום כאמור לפנות בוקר, סמוך לשעה 03:30, הוזנקו דיירי הבניין ממיטותיהם נוכח פיצוץ עז שהחריד את הבניין. משטרה ובהם חבלן שהגיעו למקום טיפלו באירוע במהירות רבה, החבלן אסף את שרידי הרימון שהועבר להמשך מיצוי ראיות במעבדות לזיהוי פלילי וחבלה של משטרת ישראל.

הדיירים במקום כבר מאבדים את סבלנותם ושלוותם. "די כבר זה בלתי ניתן להכלה. אנחנו הסובלים העיקריים בכל האירוע הזה ועל לא עוול בכפנו. אנחנו מוקפצים באמצע השינה מהמיטות ובעלה גדולה, יש פה ילדים קטנים, יש פה אנשים מבוגרים וכל אירוע כזה פוגע בנפש שלנו פוגע בביטחון שלנו פוגע בשלווה שלנו. אותו שכן שלכאורה האיומים האלה מופנים לעברו אפילו לא שומע את קול הפיצוץ והוא מתגורר באחת הקומות העליונות בבניין. למה אנחנו צריכים לסבול בגלל בעיות של אחרים? מישהו חייב לעשות כאן סוף ואנחנו מתכוונים לרשויות האכיפה של מדינת ישראל ובכללם משטרת ישראל".