מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) הצהרת תובע נגד יעקב יתח, תושב חיפה בן 43, שנעצר בחשד להסתה לאלימות ולטרור בעקבות סרטון שפרסם בטיקטוק.

כדי לא לחצות קו אדום: "ישראל שינתה את התוכנית הצבאית ברפיח בלחץ ארה"ב"
ברקע הדיון בבג"ץ: כמה מהחרדים חושבים שתפילות חשובות למאמצי הלחימה?

בסרטון שפרסם שלח יתח איומים מפורשים כלפי מוחים: "אדם שאינו יודע בחוש שצריך למגר את כל החברה השמאלנית מפה, בכל מחיר, חוקי או לא. גרזנים לראש, דקירות לראש. הוא ישלם גם", אמר.

"כל קפלניסט יהיה נכה לעתיד לבוא, ולא רק הוא, גם ילדיו. אם הייתם יודעים שיש כבר עשרות קבוצות בוואטסאפ שדנות איך לגמור אתכם, הייתם רועדים לצאת מהבית", המשיך. "בקרוב התחלה חדשה, עידן חדש יחל, כהניזם. אנחנו נשרוף אתכם ואת הילדים שלכם באור היום, לא בחושך".

יתח נחקר על ידי חוקרי יחידת הסייבר בלהב 433 במשטרה וחוקרי השב"כ לאחר מעצרו בשבוע שעבר. בד בבד עם הצהרת התובע הוגשה בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]