בבית של ההורים: איך מגיעים בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) ירושלים להרצליה ומבצעים מעצרים, כשבאמתחתם גם 16 ק"ג קוקאין בשווי המוערך בלמעלה משישה מיליון שקלים? זו שאלה שעוד תיחשף בהמשך החקירה, אבל נוכל לרמז שמדובר במידע מודיעיני שהתקבל במשטרה והתגלגל עד לפתחם של החשודים.

אז כאמור הכל התחיל במידע שזרם אל בלשי ימ"ר ירושלים ואלו ניהלו בחמישי האחרון פעילות יזומה במטרה למגר את תופעת הסחר בסמים מסוכנים. כשהם מצויידים בצווים עליהם חתום בית המשפט, הגיעו הבלשים לבצע חיפושים במספר דירות הקשורות לשלושת החשודים בפרשה בהם האחים אסי מוש ובני מוש, 50 ו-55 מהרצליה וכן סהר פילבי בן 49 ממודיעין - כולם מוכרים למשטרה.

החשד להטיית משחקים בליגה הלאומית: שחקן מוכר בליגה נעצר
לאחר שהפגינו מול ביתו של נתניהו בקיסריה: ארבעה עצורים שוחררו בתנאים מגבילים

הקוקאין שהוסלק באורז (צילום :דוברות המשטרה)

תוך כדי החיפושים התגלגלו הפרשים גם אל מחסן השייך לדירה בבעלות הוריהם של האחים ובתוכה מצאו את "המטמון" הגדול: מאחורי קופסאות אורז גדולות הוסלקו הסמים, או לפחות חלק גדול מהסמים, מה שהוביל למעצר החשודים והובלתם לחקירה ביחידה המרכזית בירושלים.

בנוסף נעצר גם פילבי, שחשוד במעורבות בפרשה ונלקח לחקירה גם כן. ברשות החשודים נתפס כסף מזומן בשווי של למעלה מ-100 אלף שקלים. הסמים הועברו לבדיקת מעבדה להמשך מיצוי ראיות.

הקוקאין שנתפס בהרצליה (צילום: דוברות המשטרה)
הקוקאין שנתפס בהרצליה (צילום: דוברות המשטרה)

עם סיום חקירתם, הובלו החשודים בשישי האחרון לבית משפט השלום בירושלים שהאריך את מעצרם בשישה ימים - עד ליום רביעי הקרוב. החקירה במשטרה נמשכת במטרה למצות עמם את הדין. 

במחוז ירושלים במשטרה מציינים: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנגע הסמים המסוכנים בדגש למחוללי הפשיעה - מפיצי וסוחרי הסמים".