בג"ץ דחה עתירה של אדם בשם עמאד ערערה שהורשע בגין שני אירועים בהם אנס נשים. השופט יצחק עמית דחה את טענותיו של ערערה נגד בית המשפט הצבאי, ואמר כי ערערה יכול לבוא בטענות רק לעצמו.

הרופא שהגיש תלונה על המשטרה למח"ש: "מדובר בחינוך לקוי"
הסתיר מחסן סמים שלם - בתוך המשלוח של ה"וולט" : צעיר בן 20 נעצר

ערערה הורשע כי הוא ניגש יחד עם עוד אנשים לגבר ואישה שישבו ברכב בצד הדרך, תקפו אותם, הושיבו את הגבר קשור מאחור, נסעו מעט ולאחר מכן עצרו. האנשים הנוספים הורידו את הגבר מהרכב, ערערה המשיך לנסוע מעט, עצר, איים על האישה בסכין – ואז הפשיט ואנס אותה.

לאחר מכן, ערערה אנס את האישה פעם נוספת, ולאחר מכן הוא ושותפיו איימו על בני הזוג כי ירצחו אותם ואז שדדו מהם טלפונים, תכשיטים וכסף מזומן. האירוע השני בו ערערה הורשע דומה לאירוע הראשון.

ערערה הגיש לבג"ץ בקשה לבטל את פסק הדין של בית המשפט הצבאי, אך בג"ץ דחה את עתירתו על הסף. "חרף ניסיונו של העותר להציג את קביעותיהם של בית המשפט הצבאי ובית המשפט הצבאי לערעורים כ"סטיה מהוראות החוק", לאמיתו של דבר העתירה שלפנינו אינה אלא ניסיון להגיש ערעור על פסק דינו של בית המשפט הצבאי לערעורים, וככזו דינה להידחות", נקבע בפסק הדין.

השופט יצחק עמית הוסיף: "העותר הורשע בביצוע עבירות מזוויעות ומחרידות שאין הדעת סובלתן. לא על בית המשפט הצבאי יש לו להלין, אלא על עצמו בלבד".