סא"ל דן שרוני הורשע היום (רביעי) בעשרות מעשים מגונים וחדירה לפרטיות. בין היתר, קבעו השופטים כי הוא צילם בסתר חיילות שהיו תחת פיקודו, זאת כשהן בעירום מלא. 

שרוני שהורשע ב-23 עבירות של מעשים מגונים ו-39 עבירות של פגיעה בפרטיות, ישלח לתסקיר מבחן. הדיון הבא בפרשה ייערך בחודש אוגוסט. בפתח הדיון, התייחס ראש הרכב השופטים אל"מ טל פריד לחקירה. 

לאחר פרסום סרטון החטיפה המחריד: סבתו של אלון אהל משתפת - "רק מחכה לנס"
גם כאן הם פספסו: פסיקת בג"ץ הוכיחה שוב את כישלון "ממשלת הימין"

"בעדותו במצ"ח הוא העיד כי הוא מאוד טכנולוגי ואילו על דוכן העדים אמר שהוא לא אדם טכנולוגי. גם בחקירות נוספות מסר עדות שקר ואף אמר זאת", ציינה. 

עוד הוסיפה: "מצאנו לדחות את גרסת הנאשם כי לא היה מרוכז בחקירותיו. ההתרשמות שלנו ממנו היתה שלילית ביותר. אין חולק כי החומרים שאגר היו בחזקתו ובשליטתו". השופטת דחתה את טענות ההגנה אודות כתב האישום. שרוני הרכין ראשו במהלך הקראת תמצית הכרעת הדין". 

מטעם צה"ל נמסר כי "לאורך כל ההליך המתנהל, עמדה התביעה הצבאית בקשר עם נפגעות ונפגעי העבירה ועדכנה אותם על כל שלבי ההליך. לאחר תחילת החקירה, הודח הקצין מתפקידו ובהמשך שירותו הצבאי הוקפא והוא מצוי בהקפאת שירות עד ליום זה. צה"ל רואה בחומרה כל פגיעה על רקע מיני וימשיך לפעול באופן נחרץ למיצוי הדין עם כל מי שייכשל במעשים אלו בקרב משרתיו".