האם תא"ל עופר וינטר יפשוט את מדי צה"ל ויצטרף לשירות המשטרה?  השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מעוניין שהקצין הבכיר לשעבר יפשוט את מדי צה"ל ויצטרף למשטרה הכחולה תוך כוונה שיועלה בדרגה היינו מיד עם גיוסו יקבל דרגת ניצב.

על פי הערכות בלבד מסתמן כי התפקיד המיועד עבור וינטר, הוא מפקד מחוז ש"י וזאת בתנאי שניצב עוזי לוי , מפקד המחוז המכהן, יפשוט את מדיו ויפרוש מהשירות. על פי סביבתו של השר וגם בתוך המשטרה יכולים להבין תרחיש שבו תא"ל וינטר יקבל את המושכות על מחוז ש"י נוכח ניסיוני הצבאי וההתמודדות הממושכות באותה גזרה.

בסביבתו של וינטר מכחישים בתוקף את כוונתו להצטרף למשטרה. "הוא מעולם לא שוחח עם השר בן גביר, לא נפגש איתו, לא קיבל ממנו שום הצעה וגם אם תפנה אליו בעתיד הצעה כזאת הוא ידחה אותה אין לו כוונה להצטרף לשירות המשטרה".

מלשכת השר לביטחון לאומי נמסר: "בניגוד לפרסומים השגויים הערב, השר בן גביר לא הציע לתא"ל עופר וינטר את תפקיד ראש אגף המבצעים במשטרה - והפרסומים הינם על דעת המפרסם אותם בלבד.

השר בן גביר מעוניין לראות את תא"ל וינטר משתלב במשטרה, אך יציע לו לעשות זאת רק לאחר כניסת המפכ"ל החדש לתפקידו, ולאחר שתא"ל וינטר ישתחרר מצה"ל".