אירוע ירי בחיפה: נערה בת 15 נפצעה באורח בינוני, ככל הנראה בעקבות כדור תועה שנורה על ידי עבריינים בחיפה. הנערה, בת של שוטר המשרת במערך הבוחנים של משטרת התנועה במחוז חוף, לא קשורה לסכסוך, וכל חטאה היה שעמדה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. 

כוחות משטרה מתחנת חיפה ומחוז חוף שהגיעו למקום פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע שהרקע שלו הוא פלילי. במשטרה בודקים האם הירי בוצע לעבר חנות ובמקביל האם אותה נערה עבדה באותה חנות או שחלפה במקום באקראי ונפגעה מהירי שלא היה קשור אליה כלל.

סקר בקרב יהודים אמריקאים: ארה"ב לא תומכת מספיק בישראל במלחמה
"שמחה שיצא לי לראות אותך": אימה של נועה ארגמני מובאת למנוחות

צוות מד"א פינה את הנערה לבית החולים "רמב"ם" בעיר כשהיא סובלת מפגיעה באזור הבטן. מבית החולים נמסר כי היא "פונתה לחדר ההלם עם פציעת ירי בפלג גופה העליון, עברה בדיקות הדמיה ומועברת לחדר ניתוח להמשך טיפול. מצבה מוגדר בינוני ויציב ולא נשקפת סכנה לחייה".

חובש בכיר במד"א, חי טקאטש סיפר: "כשהגענו עם האמבולנס למקום, הוציאו אלינו את הפצועה, שנפצעה באירוע אלימות. היא שכבה על הכביש בהכרה מלאה, כשהיא עם פציעה חודרת. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים". 

חבר הכנסת חמד עמאר אמר בתגובה לאירוע כי "הירי בנערה בת 15 הוא טרגדיה נוראית. ממשלת בן גביר, סמוטריץ׳ ונתניהו איבדה משילות לגמרי. האלימות הפכה לדבר שכיח מדי, וזה חייב להיפסק. על המדינה לעשות הכל כדי למנוע ולמגר מקרים מזעזעים כאלה. מאחל החלמה מהירה לנערה".