סיגל איצקוביץ, אימו של ליאם בן ה-6 שנרצח, הודתה היום (חמישי) בחקירתה בביצוע המעשה, וסיפרה לשוטרים: "אני לא יודעת מה קרה לי, אולי דבק בי שד. הייתי באמוק ראיתי הכל שחור בעיניים, וקול שאמר לי לעשות את המעשה הזה".

נכנסה מתחת לרכב: פעוטה כבת שנה נדרסה למוות על ידי אימה
צביקה בארינבוים הגיש תביעה על סך של כ-450 מיליון ש"ח בגין הפרת הסכם לרכישת Payabl

לאחר שבכתה מול החוקרים, הוסיפה: "דקרתי אותם מהר את הבן שלי ואת הכלב, לקחתי את הגרזן, ויצאתי החוצה מהבית בלי לדעת מה אני עושה. הייתי בתוך בלבול עד שעצרו אותי. אני רק עכשיו מבינה את משמעות הדברים ואני בהלם ממה שקרה".

ביחידה למאבק בפשיעה (ילא"פ) במרחב ירקון במשטרה החלו כבר אתמול בחקירת האם החשודה, אולם מאחר והבינו כי תשובותיה מבולבלות, החליטו לאפשר לה זמן מנוחה ולחקור אותה שוב היום. המהלך הזה היה משמעותי, שכן הפעם איצקוביץ השיבה ישירות לשאלות החוקרים, הודתה למעשה המזעזע והמחריד, ולא ידעה להסביר את המניע, תוך שהיא טוענת שזה היה "בטירוף הדעת".

החשודה שוחררה מבית החולים, הובאה לחקירה והיא קושרת את עצמה באופן מלא לאירוע הרצח. בחקירתה היא פורטת בפני החוקרים כל שלב בדירה, ומתארת לפרטי פרטים את השתלשלות העניינים, מה שהוביל את החוקרים למסקנה כי היא בהכרה מלאה ומודעת לחומרת המעשה שביצעה.

"חשודה שאחרי יומיים מאירוע טרגי שכזה מתארת במדויק את האירוע, אין ספק שהיא מודעת למעשיה", מסר המעורה בפרטים. בית המשפט הנחה את שב"ס להעביר את החשודה לבדיקה פסיכיאטרית לפני הפסיכיאטר המחוזי, ובימים הקרובים היא תועבר לבדיקה כאשר עד ליום חמישי הבא, תום מועד הארכת מעצרה, תתקבל חוות הדעת של הפסיכיאטר לגבי כשירותה לגבי ביצוע המעשה.