הרצל חג'אג', אביה של סגן שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע בטיילת ארמון הנציב ב־2017, שוחח היום (ראשון) עם אראל סג"ל ברדיו 10fm והתייחס לדיון בו נכח, במסגרתו התכנסו שופטי בג"ץ לדיון בעתירת הרשות הפלסטינית נגד חוק הפיצויים של הכנסת, המאפשר לקורבנות טרור ובני משפחותיהם לתבוע את הרשות הפלסטינית. 

"השופטים אמרו שאין טעם שעורכי הדין שלנו ידברו כי הם דוחים את העתירה", אמר. "אנחנו יודעים שהעתירה, דינה היה להידחות. נשאיר את הטענות על הרשות, שמעודדת טרור, ילדים וישראלים נרצחים בגלל הכסף שהיא מעבירה למחבלים".

הקורבן ה-126 במגזר הערבי: גבר בן 59 נורה למוות בגליל התחתון
עם תעודת זהות ישראלית: הדרשן שספד להנייה בהר הבית נעצר לחקירה

עוד הוסיף: "הטענה שלנו הייתה רק לשופטי בג"ץ מעצם זה שנתנו להם זכות עמידה. לבת שלי אין זכות עמידה ברשות הפלסטינית, אני לא יכול לעמוד ברחוב, ירצחו אותי שם. זה ביזוי של הנרצחים והנפגעים שלנו. השופט עמית כל הדיון עשה בשביל להראות שהוא דן, שהוא בסדר עם המשפחות השכולות, אבל לא מקבל את העתירה. זה לא עובד עלינו, אנחנו יודעים מיהו". 

לסיום אמר: "אנחנו יודעים מה הזכויות שלנו. היו שם שתי עורכות דין יהודיות, היה חבר הכנסת סעדי לשעבר, אלה אנשים שחיים פה ומייצגים את מי שרוצח את הילדים שלנו. יש פה תעשייה שיש בה המון כסף שרוצחת יהודים, כסף שבא מאירופה, מגרמניה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm