תוך ניצול יחסי מרות, וחרף התנגדותן של הצעירות חלקן קטינות, ביצע על פי החשד בעל עסק מירושלים מעשים מגונים והטריד מספר עובדות בבית העסק שלו עד כדי שאלו ניגשו לתחנת המשטרה הראל שבמחוז ירושלים והתלוננו נגדו.

מיד עם קבלת התלונות נפתחה חקירה וכבר בראשיתה נעצר החשוד אתמול והובא לחקירה בסיומה נכלא והבוקר ביקשה  המשטרה בבית משפט השלום בירושלים להאריך את מעצרו.

מדובר בתושב אזור ירושלים בשנות ה – 50 לחייו, המעסיק את המתלוננות ולטענתן הרשה לעצמו לגעת בגופן בניגוד לרצונן ולבצע בהן מעשים מגונים לכאורה. בימים האחרונים כך עולה, התקבלו בתחנת משטרת הראל כאמור, תלונות ממספר צעירות חלקן כאמור קטינות ומהתלונות עולה כי נפלו לטענתן קורבן למעשיו של החשוד שניצל את מרותו וביצע בהן עבירות מין ומעשים מגונים. 

במסגרת חקירת המקרים אותה מנהלת תחנת המשטרה הראל, נעצר אמש החשוד בצו בימ"ש והועבר לחקירה בגין מעשה מגונה.  הבוקר הובא החשוד בפני בימ"ש שם ביקשה המשטרה את הארכת מעצרו וחקירת המקרים במשטרה נמשכת, בין היתר במטרה לבדוק האם ישנן קורבנות נוספות שנפגעו על ידי החשוד. השופט נעתר לבקשת סנגורו של החשוד ואסר לפרסם את שמו ופרטיו, מעצרו הוארך בארבעה ימים