אגף החקירות במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) חקר היום (שני) באזהרה את מפקד תחנת משטרת חדרה, סנ״צ עמית פולק, בחשד לעבירות של שימוש לרעה בכוח המשרה, תקיפה ושיבוש הליכי חקירה.

על פי החשד, עצר סנ״צ פולק, יחד עם שוטרים נוספים, ללא סמכות ותוך שימוש באלימות, מספר אזרחים אשר הציבו על גבי משאית מיצג בדמות דגם של טנק, וזאת לקראת הפגנה שאמורה הייתה להתקיים באותו ערב סמוך לבית ראש הממשלה בקיסריה. החקירה בעיצומה. 

הלינץ' ליד אריאל: האם היהודי שדקר פלסטיני למוות יועמד לדין? | פרסום ראשון  
התחזו לשוטרים וגנבו מאות אלפי שקלים: שניים נעצרו בחשד לפרשיית שוד חמורה

מעצר מפגינים בקיסריה [לתיעוד אין קשר לנאמר בכתבה] (צילום :ללא)

מהשר הממונה על המשטרה, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, נמסר: "מח"ש עושה הכל כדי לנסות להרתיע קציני משטרה מלמלא את עבודתם וחובתם לפעול בצורה מקצועית. מח"ש פועלת בהנחיית פרקליט המדינה, שגם רוצה לתפור לי תיק על 'הסתה נגד תושבי עזה'".

עוד הוסיף בן גביר: "הפוליטיזציה של מח"ש בניצוח היועמ"שית ופרקליט המדינה היא חמורה מאוד, והגיע הזמן שמח"ש תהפוך לגוף עצמאי שאינו כפוף לצמד הפוליטי בהרב מיארה ואיסמן. סגן-ניצב פולק הוא קצין משטרה מצטיין, ואני נותן לו ולשוטריו גיבוי מלא".

עימותים מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה [לתיעוד אין קשר לנאמר בכתבה] (צילום: ללא)
עימותים מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה [לתיעוד אין קשר לנאמר בכתבה] (צילום: ללא)

מתנועת התאוררות נמסר בתגובה לחקירת מח״ש נגד מפקד משטרת חדרה: ״החקירה במח״ש של מפקד תחנת חדרה היא אות קין על עוד בובה של בן גביר וחייבת להעביר את הזרקור גם על מפקד המחוז, המיועד למפכ״ל. מי שביקשו לרדוף פוליטית מפגנים כדי לרצות את השר שמעליו יצטרכו לתת את הדין. מינו של לוי למפכ״ל מתברר שוב כפסול, לא ניתן לו לעבור. אין דמוקרטיה עם משטרה פוליטית״.