שעות אחדות לאחר שפתחה היחידה למאבק בפשיעה (יל"פ) של מרחב איילון במשטרה בחקירת רצח של עידן קובלנקו , 42, שנדקר למוות במהלך הלילה בבת ים, ביצעו בלשי היל"פ מעצרו של חשוד ברצח שהובל לחקירה ובסיומה נכלא. היום, הובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. נציין כי החשוד והקורבן מוכרים למשטרה מתחום עבירות הסמים בעיקר וכי החשוד נעצר לא רחוק מזירת הרצח כפי שמעריכים במשטרה.

נזכיר כי בבית החולים וולפסון בבת ים נקבע כאמור במהלך הלילה מותו של קובלנקו תושב בת ים , שפונה שעות אחדות קודם לכן, על ידי צוות של מד"א לבית החולים לאחר שנמצא מוטל על הכביש ברחוב אבא ברדיצ'ב בבת ים כשהוא במצב אנוש ומחוסר הכרה.  

ביידן יצא מכליו? ישראל הודיעה לארה"ב כי חיסלו את הנייה, בבית הלבן זעמו | דיווח
ממשיך להיות במוקד: סוכן חשאי פעל להתנקש בטראמפ בשליחות איראן | דיווח

סמוך לשעה 23:00 בלילה התקבל במוקד 101 של מד"א אודות הקורבן שנראה כשהוא מתמוטט בעת שחצה את הכביש ועל גופו סימני דקירות. צוות של מד"א שהגיע למקום, העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו כאמור לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה.

חובש בכיר במד"א אופיר וקנין סיפר. "ראינו על הכביש גבר כבן 40 חוסר הכרה, עם פציעות חודרות. אנשים סיפרו לנו שראו אותו כשהתמוטט בעת שחצה את הכביש . הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות ומתמשכות תוך פינויו לבית החולים".

כוחות משטרה גדולים מתחנת בת ים וחוקרי זירה ממרחב איילון הגיעו למקום תוך זמן קצר ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע שהרקע שלו הוא פלילי. 

החוקרים אספו ממצאים מהזירה, איתרו מצלמות אבטחה והחלו בסריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר חשודים במעשה. על פי הערכה ראשונית שעולה מחקירה , הקורבן נדקר בזירה אחרת מהמקום שבו נמצאה גופתו וכי לאחר שנדקר בחזהו הוא עזב את הזירה ככל הנראה להימלט על נפשו יצא אל הרחוב ופסע כמה עשרות מטרים עד שהתמוטט אל הכביש. 

מאוחר יותר כשנתקבל הדיווח אודות פטירתו של המנוח , שונה הסטטוס בתיק לתיק רצח והחקירה הוטלה בתום הערכת מצב שקיים סגן מרחב איילון נצ"מ שלומי בן זימן, על היחידה למאבק בפשיעה (יל"פ) של מרחב איילון .