החשד לאלימות נגד מפגינים בקיסריה: חוקרי מח"ש ערכו הערב (רביעי) חיפוש בביתו של מפקד תחנת חדרה סגן ניצב עמית פולק בהמשך לחקירתו באזהרה בחשד לשימוש בכוח לכאורה בפינוי מציבי מיצג הטנק בהפגנה בקיסריה.

באי כוחו של סנ״צ פולק, עורכי הדין עמית חדד ונועה מילשטיין, מסרו בתגובה: "היום בשעה 21:00 הגיעו חוקרי מח״ש לביתו של קצין המשטרה עמית פולק כדי לבצע חיפוש במקום, כשהם מעירים ילדים קטנים וגורמים לבהלה. לא מתקבל על הדעת שמח״ש תרד למגרש הפוליטי, 'תבחר צד' ותחקור קצין משטרה שכל חטאו שביצע את תפקידו כפי שמצופה ממנו וכפי שהונחה לעשות. עוד פחות מתקבל על הדעת שיבצעו חיפוש בשעה כל כך מאוחרת כאילו מדובר בחבר בארגון פשיעה, ולא בשוטר מצטיין ומוערך".

יואב קיש במסר ברור: "אם סמוטריץ ובן גביר יחליטו לפרוש, שיתכבדו ויפרשו"
סוכל פיגוע של דאעש בהופעה של טיילור סוויפט בווינה - כל הופעותיה בוטלו

גורמים במח"ש הדפו את הטענות שהעלו פרקליטיו של סנ"צ פולק. לטענתם, במהלך כל שעות היום ניסה חוקר מח"ש להגיע לפריט מסוים שקשור לחקירה, אך הוא לא נענה. משכך, החליט להמתין לו בפתח ביתו. לדברי אותם גורמים, סנ"צ פולק לא אהב את העובדה שחוקר מח"ש המתין לו מחוץ לבית. הוא עורר מהומה, שהובילה למהומה שבעקבותיה גם אשתו וילדיו יצאו החוצה. 

מח''ש, המחלקה לחקירות שוטרים (צילום: מרק ישראל סלם)
מח''ש, המחלקה לחקירות שוטרים (צילום: מרק ישראל סלם)

לדבריהם, בשום שלב לא נכנס חוקר מח"ש לתוך הבית. יתרה מכך, חוקר מח"ש פנה לרעייתו, וביקש ממנה להכניס את הילדים, כדי שלא יהיו חשופים לשיח שהתנהל בחוץ. אותם גורמים הוסיפו כי מכיוון שהחקירה נמצאת בעיצומה, בשלב זה לא יוכלו למסור מהו אותו פריט שהיה צורך להציגו היום.

במענה לתגובת מח״ש: ״קראנו את תגובת מח״ש והופתענו. נשמח אם מח״ש יספרו לציבור מה בדיוק לא מדויק בהודעה שהוצאנו. האם זה לא נכון שחוקרים קצין משטרה על כך שפעל בהתאם לחובתו? האם זה לא נכון שהגיעו בשעה 21 לביתו כדי לבצע חיפוש? האם זה לא נכון שתפסו את הטלפון הנייד של סנ״צ פולק? האם לא נכון שביקשו לחקור את סנ״צ פולק בלילה ורק בעקבות מחאה של סנגוריו הסכימו לחקור אותו מחר בבוקר?