בפעם השנייה תוך פחות משבוע, נחקר היום (חמישי) במח"ש סגן ניצב עמית פולק, מפקד תחנת חדרה. בהמשך לפרשה שבגינה נחקר השבוע, פרשה שבה מייחסים לו במח"ש, עבירה של ניצול לרעה של כוח המשרה, וזאת בהקשר של מעצר מפגינים שהציבן מיצג של הטנק סמוך למעונו של רה"מ בקיסריה. 

לאחר העימות מול ארדואן: ישראל כ"ץ פותח חזית גם מול הנורווגים
"הפוגה בעזה בלי שחרור חטופים": הדיון החשאי שמגלגלים המתווכים | דיווח

במח"ש מנסים למצוא אם קיים קשר בין החלטתו של סנ"צ פולק, לביצוע המעצר ופירוק אותו מיצג ,במישרין או בעקיפין, להנחיות לכאורה אם קיבל ממפקד מחוז חוף ניצב דני לוי ודרך זאת לנסות ולאתר קשר לכאורה להנחיות מהשר הממונה איתמר בן גביר. בעקבות אותה חקירה, ולאחר שעלה חשד , כי סנ"צ פולק, לא אמר אמת בגרסתו, כך טוענים במח"ש. חוקרי מח"ש הגיעו אמש בכפוף לצו של בית המשפט לביתו של מפקד תחנת חדרה ואספו את מכשיר הטלפון הנייד שלו. 

אשתו של מפקד תחנת בחדרה בעימות עם אנשי מח"ש (צילום :פרטי)

סנ"צ פולק זומן לחקירה שנייה כאמור ובמהלך הוטח בפניו חשד לעבירה נוספת של שיבוש מהלכי חקירה וזאת מאחר ובידי המח"ש ממצאים וראיות שנאספו לאחר שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ומתוחכמים שקבעו כי המכשיר הנייד של סנ"צ פולק לא נשבר, וכי הוא היה ברשותו מיד עם סיום חקירתו הקודמת במח"ש.

בעקבות הממצאים פולק נחקר אתמול במח"ש בחשד לעבירה נוספת הפעם של שיבוש מהלכי חקירה והוא שוחרר עם סיום חקירתו בתנאים מגבילים בהתאם לאותם תנאים שבעטיים שוחרר בתום החקירה הראשונה ובכללם איסור ליצירת קשר עם מי מהמעורבים בפרשה. 

החקירה הזאת פתחה סאגה בין פרקליטיו של מפקד משטרת חדרה עורכי הדין עמית חדד ונועה מילשטיין לבין המח"ש כשכל צעד מטיח בשני האשמות לאי מסירת אמת בלשון המעטה. בעוד במח"ש מתעקשים כי סנ"צ פולק, לא מסר אמת בגרסתו הקודמת ולכן הגיעו החוקרים אחרי שחיפשו אותו במהלך רביעי האחרון בתחנה ובמרחב, לביתו ולרגע אחד לא נכנסו פנימה למרות שהצטיידו בצו חתום של בית המשפט לבצע חיפוש כדי לתפוס את הנייד של מפקדת משטרת חדרה. 

לטענתם, מאחר ופגשו בסנ"צ פולק מחוץ לביתו ובמקום התעוררה כביכול סערה מול רעייתו וילדיו שנזעקו מהבית, הם לקחו את המכשיר הנייד שהיה ברשותו ועזבו את המקום לאחר שהחיפוש בביתו מבחינתם התייתר.

מנגד טוענים פרקליטו של סנ"צ פולק כי מרשם מסר גרסה מלאה שכולה אמת וגרסת המח"ש אינה נכונה. לטענת עורכי הדין חדד ומילשטיין, חוקרי המח"ש לא בחלו באמצעים והגיעו לביתו של קצין המשטרה תוך ידיעה שבשעות אליו ילדיו בבית כשבכוונתם להיכנס פנימה ולבצע חיפוש וכך גם אמרו לרעייתו באירוע שתועד. לאחר התערבותם הוחלט שלא לבצע את החיפוש והוא הגיע למחר בשעות הבוקר.  עוד טענו כי  לא תפסו את הטלפון הישן והשבור, אלא את המכשיר החדש שלו.