בית המשפט המחוזי בחיפה פסק כי על הטכניון לאפשר לתא הסטודנטים של ארגון בוחרים במשפחה לקיים את פעילותו במוסד, זאת לאחר שפעילות התא נחסמה ע"י הנהלת הטכניון במשך כשנתיים. בית המשפט אף חייב את הטכניון לשלם לבוחרים במשפחה הוצאות משפט בסך 11,700 ₪. התא הוקם לפני כשנתיים וסבל מהתנכלויות רבות מצד ארגוני הלהט"ב במוסד והנהלת הטכניון שאסרה על פעילות התא ואף אסרה עליו להשתמש בלוגו של הטכניון בסמלו של התא. 

בפסק הדין נקבע כי הטכניון לא יכול להציג עצמו כמוסד ליברלי כאשר הוא מפלה באופן בוטה בין מי שמותר לו להביע את דעותיו ולהשתמש בלוגו ובשם הטכניון כמו התא הגאה, לבין מי שאסר לו להציג את דעותיו כמו תא בוחרים במשפחה. בית המשפט קבע כי אין כל הצדקה לאיסור שהוטל על ידי נשיא הטכניון על פעילות בוחרים במשפחה במוסד: "אין תוקף למכתב זה של נשיא הטכניון למר פואה, והוא לא היה רשאי לאסור על פעילותו של ארגון בוחרים במשפחה בטכניון". 

עוד קבע בית המשפט כי בניגוד לטענת הטכניון, ארגון בוחרים במשפחה אינו מסית כנגד ארגוני להט"ב, טענה שעמדה בליבת האיסור על פעילות הארגון בטכניון: "המסקנה העולה מהראיות שהוצגו היא שארגון בוחרים במשפחה מציג עמדות שהן ויכוח נוקב על משמעות המושג "משפחה" והנגזר מכך. לא מדובר בביטויי שנאה או הסתה או הדרה, ואף כאשר מכונים המתנגדים בשמות תואר כמפרקי משפחה, לא מדובר בביטוי שנאה אלא בביטוי המשקף את דעתו של הארגון על מעשיהם, שלא על דרך הביזוי והקללה. אני דוחה את טענת הנתבע כאילו הארגון נוקט פעולות אקטיביות לפגיעה במעמדם ובזכויותיהם של להט"בים וטרנסים בישראל. כטענתו, הארגון נוקט פעולות משפטיות הן בהגשת עתירות לבג"צ והן בהשתתפות בהליכי חקיקה ליישום דעותיו. נקיטת הליכים משפטיים והשתתפות בהליכי חקיקה ליישום דעותיו של הארגון הן פעולות לגיטימיות, גם אם תוצאתן פגיעה בזכויות שמבקשים להט"בים וטרנסים בישראל".

יו"ר בוחרים במשפחה מיכאל פואה מסר: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט, ומקווים שהנהלת הטכניון תפסיק להתנכל לסטודנטים רק בשל דעותיהם. אנו נמשיך לפעול ביתר עוז בטכניון ובכל מקום להפצת הבשורה של ערכי המשפחה".