בבית משפט השלום בתל אביב, טענה היום (רביעי) סיגל איצקוביץ', החשודה ברצח בנה ליאם בן השש, כי היא ובעלה הותקפו על ידי חוצנים שבועיים לפני הרצח - "נחטפתי לחללית ואף אחד לא עזר לי", אמרה. 

הטענה הועלתה במהלך דיון בנושא הצהרת תובע שהגישה המשטרה, שבה ביקשה להאריך את מעצרה של איצקוביץ' בחמישה ימים. בשבועות הקרובים צפויה פרקליטות מחוז תל אביב להגיש כתב אישום חמור נגדה.

אישום יוגש נגד החשודה ברצח בנה בהרצליה: "עברנו התקפה"
הוארך מעצרה של סיגל יאנה איצקוביץ' שחשודה ברצח בנה ליאם בן ה-6

הדיון הנוכחי הוא החמישי שבו נדרשת הארכת מעצרה, והשופטת צפורה משה אישרה את הבקשה, תוך שהיא מורה כי בדיון הבא תתייצב החשודה בבית המשפט.

בתחילת הדיון, טען עו"ד בנימין מלכא, פרקליטה של החשודה, כי מרשתו אושפזה בבית החולים שלוותא, אך המשטרה, לדבריו, הפעילה עליה לחץ לחזור למתקן הכליאה, מה שהוביל לסיום החקירה בעניינה. "עשו לה מניפולציה", טען עו"ד מלכא.

סיגל איצקוביץ (צילום: צילום מסך)
סיגל איצקוביץ (צילום: צילום מסך)

נציג המשטרה השיב כי אכן החשודה אושפזה בשלותה, אך לא היה מודע למניפולציה שצוינה. איצקוביץ' אמרה: "עברנו התקפה על ידי חוצנים. נחטפתי לחללית עם משפחתי. לא הייתה לנו שום הגנה, אני צריכה להגיע הביתה לפני שאני חוזרת לשלוותה, יש לי הרבה דברים לעשות שם". 

השופטת משה החליטה להאריך את מעצרה, והוסיפה כי יש עוד עבודה עד להגשת כתב האישום. "אין בצהרת התובע כדי לייצר את הדיון לשחרור החשודה, אולם יש להורות על הארכת מעצרה". 

איצקוביץ' סיכמה את דבריה: "אני רוצה להגיד לך, כבוד השופטת, שאני צריכה לחזור הביתה כדי לנקות, להכין אוכל ולחזור לאורח החיים הרגיל שלי".