פרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בת"א כתב אישום נגד סיגל איצקוביץ' בגין רצח בנה, ליאם, בן ה-6 בהרצליה. 

״הבן שלי עבר ניסויים בתוך החללית זה היה מחריד. הדם של הבן שלי לא נשפך לחינם, יש חוצנים והם הולכים בינינו״, אמרה איצקוביץ׳ בפתח הדיון.

"כל מה שרציתי להגיד זה שהמשפחה שלנו נחטפה על ידי חייזרים, עברנו זוועות בחללית. הבן שלי עבר ניסויים בחללית, זה היה מזוויע ומחריד. הם פלשו לנו לבית ולגוף ופעלו דרכנו. הדם של הבן שלי לא נשפך לחינם. יש בינינו חוצנים והם מסתובבים בינינו בכדור הארץ".
בזמן ש"שמר" עליה בבית גרושתו: אב מאשדוד חשוד באונס בתו בת ה-3
"להתפוצץ בשם אללה": כתובת גרפיטי מאיימת נראתה בראש העין, טרם אותרו חשודים | פרסום ראשון

לנאשמת מיוחסות עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הריגת בעל חיים, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות. לפי כתב האישום, הנאשמת שהתה לבד עם בנה בבית והחלה דוקרת את כלבתם. לאחר מכן, המשיכה בעשרות דקירות אל עבר בנה שהיה באמבטיה, עד שלבסוף נשברה הסכין וקצה להבה ננעץ בגולגולתו של הבן.

לאחר ביצוע הרצח, הנאשמת יצאה מחדר האמבטיה וסגרה את תריסי הבית מחשש שעוברי אורח בסביבה ישמעו את יללותיה של הכלבה הפצועה. משסגרה את התריסים, המשיכה הנאשמת בדקירת הכלבה באמצעות סכין וגרזן עד שזו מתה.

סיגל איצקוביץ בבית המשפט (צילום: אבשלום ששוני)
סיגל איצקוביץ בבית המשפט (צילום: אבשלום ששוני)


לפני שיצאה הנאשמת מהבית לכיוון קניון "שבעת הכוכבים בהרצליה", דאגה לשטוף את הסכין בו רצחה את בנה ולהחליף בגדים כשהגרזן בו השתמשה בידה. בדרכה תקפה באמצעות הגרזן עוברת אורח ונעצה אותו במכסה הרכב בכביש. 

כשהגיעה לקניון, תקפה את המאבטח, אשר נאבק עימה בניסיון ליטול ממנה את הגרזן. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.