ראש לשכת עורכי הדין עמית בכר כתב בתגובה לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "אתה עבריין סדרתי שבימים כתיקונם לא היה ממונה לשר בישראל. לא יעזור לך, בסוף נחזיר את מדינת ישראל לשפיות". את דבריו כתב לאחר השר העלה פוסט לחשבון ה-X שלו ובו שיתף כתבה שכותרתה היא שהלשכה חזרה בה ו"לא תעמיד לדין משמעתי עו"ד ערבי שכינה את בן גביר 'מחבל'", וכתב: "לשכת עורכי הדין מוכיחה פעם אחר פעם למה צריך לסגור אותה - דיפ סטייט על מלא".

בכר כתב: "מצטער לאכזב בן גביר, אבל וועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין היא גורם מקצועי ועצמאי. הוועדה מטפלת בכל התלונות המגיעות אליה בשיקול דעת ומקצועיות ללא קשר לזהותו של נשוא התלונה. ‏מתחילת מלחמת חרבות ברזל הוועדה טיפלה בעשרות תלונות שהגיעו אליה ולא היססה לפעול בנחישות ולנקוט בכל הכלים העומדים לרשותה, בכל מקרה מוצדק".

שורדות השבי נפגשו עם נתניהו: "אמר שיש עסקה על הפרק"

עמית בכר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
עמית בכר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

עוד הוסיף: "‏אתה לעומת זאת, עבריין סדרתי שבימים כתיקונם לא היה ממונה לשר בישראל, הפגנת ״כישלון מוחלט״ בניהול מאסר הנוחבות שהוביל לאירועי בית ליד, המשכת תחת אש להסית נגד כל שומרי הסף ולהרוס את משטרת ישראל". 

הוא התייחס למכתב של ראש השב"כ שפורסם אתמול: "‏לא לחינם ראש השב״כ רונן בר הזהיר בקול צלול אמש כי אוזלת היד המשטרתית באשר לטרור היהודי ו"ייתכן שאף תחושת גיבוי סמוי" בהובלתך, כלפי התופעות החמורות הללו, מביאים ל"התרחבות משמעותית של היקף המשתתפים בתופעה". לא יעזור לך, בסוף נחזיר את מדינת ישראל לשפיות".