ניצבי המשטרה פוקדים היום (שלישי) את לשכת המפכ"ל הנכנס כל אחד בתורו, וזאת כדי שיקבע בתוך ימים ספורים את עתידו של כל אחד בארגון. סבב הראיונות שמבוצע יומיים לאחר כניסתו לתפקיד, יכול להצביע על כוונתו לאייש את סגל הפיקוד הכללי המשטרתי ולקבוע את שדרת הפיקוד בתוך זמן קצר במטרה למלא אחר המשימות המוטלות על כתפו. הפגישות יימשכו עד יום חמישי הקרוב, והחילופים לא צפויים במידי.

לאחר מכן, יקוימו שיחות עם תתי ניצב. נציין כי הפגישה עם הניצבים כל אחד על פי תיאום מוקדם, מתקיימת זמן קצר אחרי שנפגש עם רנ"צ דני לוי מפכ"ל המשטרה עם מ"מ ראש חטיבת הדוברות במשטרה, נצ"מ שי חכימי, ודובר המשטרה נצ"מ אלי לוי, והודיע להם על החלטתו לפיה הם יצטרכו לפנות את מקומם.

דני לוי מונה למפכ"ל המשטרה: "אנו ניצבים מול אתגרים רבים ומורכבים"
לטפל באריתראים ולהדוף את בן גביר: האתגרים הניצבים בפני המפכ"ל החדש

על פי ההודעה, את תנ"צ חכימי יחליף אסי אהרוני שיועלה לדרגת תנ"צ, כראש חטיבת הדוברות של משטרת ישראל. את נצ"מ לוי, שיפשוט את המדים ויחזור לחיים האזרחיים, יחליף סנ"צ אריה דורון, דובר מחוז חוף שעליו פיקד המפכ"ל הנכנס. 

השבעת המפכ''ל ה-20 דני לוי (צילום: דוברות המשטרה)
השבעת המפכ''ל ה-20 דני לוי (צילום: דוברות המשטרה)

מיד אחרי שיצאו השניים כאמור, פתח המפכ"ל בסבב ארוך עם כלל הניצבים בארגון, כל אחד למשך כחצי שעה, לראיון אישי, הכרות רשמית ובהמשך יקבע את שיבוצו של כל אחד מהם תוך כוונה לאייש מהר ככל שניתן את התפקידים המרכזיים, ובהם מפקד מחוז חוף, מפקד מחוז ירושלים, ראש אגף המבצעים, ראש חטיבת ההדרכה, וכן ראש אגף חקירות ומודיעין אחרי הודעת הפרישה ששחרר ניצב יגאל בן שלום