המשטרה ביקשה הערב (שבת) להאריך את מעצרה של הצעירה החשודה בזריקת חול על השר איתמר בן גביר. בתום הדיון קבע השופט מנחם (מריו) קליין כי החשודה תשוחרר לחלופת מעצר של 48 שעות ויאסר עליה להתקרב לשר.

לטענת המשטרה, יש צורך בהארכת המעצר בשל חשש לשיבוש הליכים ומסוכנות. החשדות נגד הצעירה כוללים תקיפת עובד ציבור, הפרת שלום הציבור והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. דיון התייצב נצ"מ זיו שגיב קצין החקירות של מחוז תל אביב במשטרה מה שמצביע על החשיבות שרואה המשטרה בדיון.

אמה של החשודה פנתה לנציגי המשטרה באולם לפני תחילת הדיון ואמרה: "אני פונה ללב שלכם, היא לא תשרוד את זה. זאת פארסה".  הדיון בבקשה מתקיים בבית המשפט בתל אביב, כאשר מחוץ לבניין מתקיימת הפגנה. 

קרקס תקשורתי: מה היה קורה אם אוהד בית"ר היה משליך חול על יאיר לפיד? | דעה

חבר הכנסת גלעד קריב, שנכח באולם, מתח ביקורת חריפה על בקשת המשטרה. בשיחה עם "מעריב" אמר: "בקשת המשטרה להארכת המעצר ביממה נוספת מלמדת על אובדן עשתונות ומחזקת את התחושה ששיקולים זרים מכתיבים את מהלך הדברים. משטרה שלא טרחה לעצור עד היום אף אדם שהתפרץ לתוך בסיס צבאי לא יכולה להתחבא מאחורי טענות משפטיות ומקצועיות".

בתום הדיון ולאחר החלטת השופט, הוסיף ואמר כי ‏״מה שהשופט ראה תוך עשר דקות, המשטרה סירבה להבין ולראות במשך יום וחצי. ככה זה כשהשר וסביבתו זורקים חול לעיני שלטון החוק והמשטרה הופכת לעיוורת".

שרון גולדנברג, אמה של החשודה, כתבה בחשבון ה-X שלה: "זהו הסיוט שלנו נגמר, נועה חוזרת הביתה. המעצר המופרך והפוליטי שלה הסתיים יממה וחצי מאוחר מידי. מצד אחד, מאוד עצוב לי שנועה שלי היתה צריכה לחוות יממה מסוייטת של מעצר, איזוק, הובלה בניידת, לילה בנווה תרצה ודיון מיותר בבקשה להארכת מעצר נוספת. מצד שני, הקלה גדולה. תקווה גדולה. אמונה שעדיין יכול להיות פה טוב. תודה ענקית לכל אחת ואחד מאלה שבאו, תמכו, עודדו, חיבקו, שלחו הודעות ועזרו לי ביממה המוטרפת הזו. אני אוהבת אתכם מכל הלב. אנחנו ננצח. השפיות תנצח".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]