אמש בשעות הבוקר, במהלך פעילות בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים סמוך לירושלים, הבחינו הבלשים ברכב שעורר את חשדם והורו לנהג לעצור לבדיקת מסמכים. הנהג החשוד, ליאור בלטי, הוא מראשי שלוחת דרום של ארגון הפשע של יצחק אברג'יל, ועבריין מוכר ומשמעותי באזור דרום, הציג לבלשים רישיון נהיגה השייך למעשה לאחיו, וטען כי מדובר בפרטים שלו.

הוא הציג עצמו בשם האח וענה על שאלות הבלשים בחוסר שיתוף פעולה, כאשר כשהתבקש לחזור על מספר הזהות, ענה – "רשום לך ברישיון", וניסה להתחמק מתשובה ישירה. 

הודות לעקשנותם של הבלשים, ולאחר שהודיעו לו כי הוא מעוכב לחקירה בחשד להתחזות, מסר הנהג את פרטי זהותו האמיתיים. הבדיקה העלתה כי רישיונו פקע בשנת 2010. במהלך חיפוש ברכבו, נמצאו חומרים החשודים כסמים, מה שיצר חשד נוסף כי הנהג נוהג בהשפעת סם. יש לציין כי זו הפעם הרביעית השנה שהנהג נתפס בחשד לעבירה זו.

החשוד הועבר לחקירה ביחידת התנועה וכבר היום, לאחר שהושלמה חקירתו, הגישה יחידת תביעות תעבורה כתב אישום נגדו לבית המשפט. האישומים כוללים נהיגה בשכרות / סמים, נהיגה ברכב עם רישיון שנהגו שפקע, נהיגה ללא ביטוח, והתחזות לאחר.

רס"מ אלי מטלוב, מ' יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים, ציין: "מדובר בנהג רצידיוויסט (סדרתי) שלא חדל ממעשיו המסכנים את ציבור משתמשי הדרך. בנוסף, כשהתפס על ידי השוטרים, בחר להתחזות לאחיו במטרה לחמוק מאימת הדין. כך ניסה אמש ובמספר מועדים במהלך השנה. כחלק ממאבק עיקש בתאונות הדרכים ובנהגים המסכנים את הציבור, מאבק משותף של שוטרי התנועה ויחידת תביעות תעבורה בירושלים, הגישה התביעה את כתב האישום נגדו בבית המשפט. נמשיך כל העת בפעולות כאלו ואחרות על מנת לאתר נהגים המסכנים את הציבור ונמצה עמם את הדין בהתאם".