כוחות מד"א דיווחו הלילה (בין רביעי לחמישי) על איתור אישה כבת 40 ללא רוח חיים, כשעל גופה סימני אלימות, בתוך רכב סמוך לרחוב התמר, שכונת ג'ואריש, בעיר רמלה. מותה נקבע במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות אירוע הרצח.

מהמשטרה נמסר שהאישה אותרה כשהיא במושב הנהג בתוך רכב שרוסס בכדורים במטע זיתים ברמלה. בשלב הזה לא ניתן לזהות את האישה ומכאן שנסיבות החיסול נבדקות. האירוע הפלילי. על פי החשד אישה נהגה ברכבה, כאשר מתנקש או מתנקשים פתחו לעברה בירי מטווח קרוב. "הרכב שלה רוסס בכדורים שלא הותירו לה סיכוי " אומר ל"מעריב" גורם שנכח בזירה.

חשד לרצח: גבר בשנות ה-40 לחייו נורה למוות בחצר בית ברמלה  
ארבע שנים אחרי האונס האכזרי: הראייה המרכזית שהובילה למציאת החשוד

הצהרת חובש מד"א, שמעון פרש, מהזירה ברמלה (צילום :מד"א)

ממשטרת ישראל נמסר כי שוטרי תחנת רמלה פתחו בחקירה עם קבלת דיווח על אישה שזהותה טרם ידועה, אשר נמצאה ללא רוח חיים ברכב בשכונת ג׳ואריש בעיר. השוטרים מבצעים סריקות  ואוספים ראיות לאיתור זירה ולאיתור חשוד.

חובש רפואת חרום במד"א שמעון פרש, סיפר: "ראינו בתוך רכב, אישה כבת 40 מחוסרת הכרה, עם פציעות חודרות, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה". 

מדובר ברצח השני בעיר הלילה. מוקדם יותר, האני אלעפיפי, גבר בשנות ה-40 לחייו, נורה למוות בחצר בית ברמלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים שמיר-אסף הרופא, תוך ביצוע פעולות החייאה, שם נאלצו לקבוע את מותו. מדובר כאמור בשני קורבנות נוספים מהמגזר הערבי שמעלים את מניין הקורבנות במגזר ל 153 מאז תחילת שנת 2024.