מרמלה לעכו: במשטרה הודיעו כי לפני זמן קצר (שישי) התקבל דיווח אודות פיצוץ רכב ברחוב בן עמי בעכו העתיקה הערב (שישי). צוותי מד"א פינו למרכז הרפואי בנהריה גבר כבן 30 במצב קשה עם חבלות בגפיים ואיתו ילד בן 4.5 פצוע באורח קל עם חבלה בגפיים. כוחות משטרה במקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. טרם ידוע על נפגעים בשלב זה, אם כי הרקע הוגדר כפלילי.

חובש ביחידת האופנועים של מד"א פראס סלאמה סיפר: "הפצוע שכב על הכביש בסמוך לרכב הבוער כשהוא בהכרה וסובל מחבלות קשות בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים והנחת חסמי עורקים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

קטין בן 17 נעצר בחשד לביצוע הפיגוע ברמלה, הפרטים תחת איסור פרסום
הפיצוץ ברמלה: "לקח למשטרה 24 דקות להגיע - התחנה במרחק 500 מטר"

מד"א בזירת האירוע בעכו (צילום :צילום מבצעי מד"א)

בכיבוי והצלה עדכנו שהם השתלטו על הדליקה בעקבות השריפה שפרצה לאחר פיצוץ הרכב, לאחר שבמקום פעלו שני צוותי כיבוי בפיקודו של רשף איתי תמיר. חבלן וכוחות משטרה נמצאים במקום , אוספים ממצאים ומבצעים סריקות אחר חשודים ,זאת במסגרת חקירה שנפתחה.

במקביל, אירוע אלימות בג'סר א זרקא. צוותי מד"א פינו לבית החולים הלל יפה בחדרה צעיר כבן 25 וילדה כבת 5 במצב בינוני עם פציעות חודרות. מדוברות המשטרה נמסר שהשניים ישבו בתחנת אוטובוס בכפר, ונורו. "כוחות משטרה שהגיעו למקום מייד עם קבלת הדיווח החלו באיסוף ממצאים ופעולות חקירה לצד סריקות של ניידות אחר חשודים", נמסר. הרקע לאירוע פלילי.

נזכיר כי זאת לאחר שברמלה ארע פיצוץ שהרג ארבעה מתושבי העיר, והיום נתפס חשוד ראשון בפרשה. מפכ"ל המשטרה הודיע לתושבי העיר כי כוחות המשטרה תוגברו והם יעשו מה שצריך כדי לשים את ידיהם על מבצעי הפיגוע הפלילי.

הרכב שהתלקח בעכו, השריפה כובתה (צילום: כיבוי והצלה לישראל, מחוז חוף)
הרכב שהתלקח בעכו, השריפה כובתה (צילום: כיבוי והצלה לישראל, מחוז חוף)

הרכב שהתלקח בעכו (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')