"נהג חדש" נתפס על ידי המשטרה בעודו נוהג בפסילה ותחת השפעת סם, זאת בעת ששב מדיון בעניינו שהתקיים בבית משפט לתעבורה. במקרה אחר מוקדם יותר השבוע, נתפס תושב ירושלים נוהג בפעם החמישית למרות פסילת רישיון נהיגתו. עם סיום חקירתם של השניים ביחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים, הגישה יחידת תביעות תעבורה ירושלים כתבי אישום כנגדם.

המקרה הראשון התרחש שלשום (שלישי) בשעות הערב, כאשר נעצר רכב פרטי בו נהג תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו. בדיקה קצרה העלתה כי הנהג פסול לנהיגה, וכי זאת הפעם החמישית בה נתפס. הנהג הועבר לחקירה ביחידת התנועה ובסיומה נכלא.

"צנגאוקר, אני אתפוס אותך בהפגנה": אישום נגד תושב ת"א שאיים על משפחות חטופים
גורם בפיקוד דרום: "הייתי עד לסיכולי התחקירים, יש ניגוד עניינים מובהק"

כבר למחרת היום, בשל חומרת מעשיו והפרות חוזרות ונשנות של החוק ועונשים שהוטלו כלפיו, לרבות עבודות שירות, הגישה יחידת תביעות תעבורה ירושלים את כתב האישום נגדו לביהמ"ש, בגין עבירות של נהיגה בזמן פסילה של בית משפט, פקיעת רישיון רכב ורישיון נהיגה, ונהיגה ללא ביטוח.

המקרה השני התרחש אתמול (רביעי) ביישוב מבשרת ציון, שם נתפס "נהג חדש" תושב המקום בשנות ה-20 לחייו, כאשר הוא פסול לנהיגה ובאותה העת שב מדיון שנערך בעניינו בבית משפט תעבורה בגין עבירה של נהיגה בשכרות סמים. בבדיקת סמים שערכו בלשי התנועה, התקבלה תוצאה חיובית לקנביס וקוקאין. הנאשם נכלא, וכבר היום הגישה יחידת תביעות תעבורה ירושלים לביהמ"ש את כתב האישום נגדו בעבירות של נהיגה בזמן פסילה של בית משפט, נהיגה ללא ביטוח ונהיגה בשכרות סמים, ומעצרו הוארך עד ליום ראשון הקרוב. 

נהג חדש (צילום: אלי דסה)
נהג חדש (צילום: אלי דסה)

רס"מ אלי מטלוב, מפקד יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים, ציין: "מדובר במקרים חמורים של נהגים המסכנים את שלום הציבור במעשיהם בכביש. שוטרי מחוז ירושלים ויחידת התנועה המחוזית בפרט, ימשיכו את מאבקם הבלתי מתפשר בעבירות התעבורה ובתאונות הדרכים, למען לביטחונו ושלומו של הציבור".