ולדימיר ורחובסקי, תושב פתח תקווה כבן 35, נעצר לאחר שהסכים לחסל דמות בכירה עבור האיראנים, בתמורה לתשלום של 100 אלף שקלים. מעצרו של ורחובסקי מהווה חלק מחשיפת תשתית של גורמי מודיעין איראנים, שפעלה לגיוס והפעלה של אזרחים בישראל. הוא יובא הבוקר (רביעי) לדיון בבית המשפט המחוזי בלוד, שבו תבקש המשטרה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. פרקליטות מחוז מרכז צפויה להגיש נגדו כתב אישום חמור. 

הקשר בין ולדימיר לגורמים האיראניים התקיים בשפה האנגלית, ובמסגרתו התבקש לרכוש טלפון ייעודי. הוא הספיק לבצע מספר משימות עבור גורמי המודיעין האיראניים, ועובר חלק מהן אף הספיק לקבל את התשלום. כמו כן, הוא גם תיעד את חלקן. 

במסגרת חקירתו, התגלה כי הוא ריסס כתובות גרפיטי, תלה כרוזים ואסף מידע על גורם ישראלי. בהמשך, הסכים ולדימיר לביצוע משימה של חיסול מדען ישראלי עבור סכום של 100 אלף דולר. לשם ביצוע המשימה, הצטייד ולדימיר בכלי נשק.

אותו גורם איראני, בחן את אמינותו ורצינותו של ורחובסקי ולכן בכל פעם העלה את רף הדרישות והמשימות שהטיל עליו לביצוע.  במסגרת זאת' ריסס החשוד מספר כתובות נאצה בהם "ביבי היטלר" ו "ביבי נאצי", 

"מדובר באירוע נוסף מתוך סידרה של תיקים חמורים הנחקרים ביאחב"ל ובשב״כ בהם מופעלים אזרחים ישראלים על ידי סוכן זר, אך כאן כבר נחצה גבול נוסף, ברמת החומרה והתעוזה", מסר מפקד מחלק בטחוני ביאחב"ל להב 433 רפ"ק מאור גורן, והוסיף: "החשוד כבר התחמש באקדח, מחסנית וכדורים וכל זאת לאחר שהסכים להוציא לפועל רצח של מדען תמורת 100 אלף דולר ולברוח מהארץ בעזרתו של הסוכן הזר לרוסיה, מיד לאחר הביצוע".