הוריה של כרמל מעודה, החשודה בהתעללות בפעוטות בפעוטון הביתי "בייבי לאב" בראש העין, נחקרו במשטרה בחשד לאי מסירת דיווח. זאת, לאחר שבסרטוני מצלמות האבטחה שנלקחו על ידי חוקרי המשטרה לאחר הגשת התלונות מצד ההורים, עלה חשד כי בחלק מהסרטונים מופיעים גם אביה ואמה של המטפלת, בזמן שהיא מתעללת, סוטרת, מכה וקושרת חלק מהפעוטות.



על פי החשד של החוקרים, ההורים בחרו, למרות שצפו במתרחש, לא למנוע את המשך העבירות, ובעיקר לא לדווח על האירועים למשטרה. ההורים, כאמור, נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים, והחומר בעניינם הועבר לפרקליטות שתחליט בימים הקרובים האם להגיד נגדם כתב אישום בגין אי מסירת דיווח. 

סרטון ההתעללות של כרמל מעודה בילדי המשפחתון. צילום: דוברות המשטרה


כזכור, מאז פורסמו הסרטונים לרשתות, חוללה הפרשה סערה והובילה לביקורת רחבה על אופן הטיפול בפעוטונים עד גיל 3, כמו גם למחאה, הפגנות ואף שריפת בית משפחת מעודה, על פי החשד על ידי תושב שומרון כבן 18. מעצרו של החשוד בהצתת הבית הוארך היום (ראשון) בארבעה ימים עד ליום רביעי. החשוד מוכר למשטרה בנוגע לעבירות רכוש, ונעצר אמש לאחר שנצפה במצלמות האבטחה בשעת המעשה. כמו כן, נבדק החשד שהוא קשור למשפחה שילדיה היו בעבר בפעוטון.



לצד הטענות הקשות נגד כרמל מעודה, הורי הפעוטות שהותקפו לכאורה בפעוטון טענו כזכור גם נגד בני משפחתה, שנצפים לטענתם בסרטונים כאשר הם אינם מתערבים במעשיה. יוסי חברה, שבתו הייתה בגן של מעודה, אמר ב-103FM כי "הוריה של כרמל ראו שהילדים שלנו נפגעו ולא עשו דבר אז שלא יהפכנו אותנו הקורבנות לאנשים הרעים בסיפור".
עוד אמר, כי "הם עלו על גל של התמסכנות וקורבנות. מי שלא מעורב אנחנו מגנים אלימות כלפי המשפחה המורחבת. אנחנו דורשים ממשטרת ישראל לזמן את אביה ואמה של כרמל, למשטרה יש חומרים אז שלא ישחררו אותם אחרי עשר דקות של חקירה".
"אנחנו זיהינו את הוריה", הוסיף. "גם אבא וגם אמא של כרמל מופיעים בסרטונים האלה. היא מתעללת בילדים שלנו לנגד הוריה והם לא עשו דבר כדי לעצור אותה. ההורים שלה נמצאים בתמונה כשהיא מתעללת בילדים. נקודה".