גבר בן 42, שהודה ברצח שכנתו בת ה-80 בבניין בו התגוררו בחולון, זוכה הבוקר (שני) בבית המשפט לאחר שנקבע כי הוא פעל במצב פסיכוטי ולא ידע להבדיל בין טוב לרע. בית המשפט פסק כי הוא לא הבין מה פסול במעשיו, לכן אינו אחראי להם. הוא יאושפז למשך 25 שנים במוסד פסיכיאטרי, פרק הזמן המירבי הקבוע בחוק.

עו"ד בועז קניג, סנגורו של הנאשם, מסר כי "הכתובת הייתה על הקיר. הרצח הנוראי הזה היה יכול להימנע לו היה מקבל מרשי טיפול הולם ואשפוז טרם המקרה הנוראי".

עוד הוסיף עו"ד קניג כי "הטרגדיה האיומה הזו המשיכה גם בשבעת החודשים שלאחר המקרה, בהם מרשי היה מאחורי סורג ובריח ולא באשפוז כפי שהיה ראוי לו".

"מעולם לא נקט באלימות פיזית"

במאי 2019 הוא נעצר הנאשם, המוכר למשטרה, בחשד לרצח שכנתו, זאת לאחר שהאחרונה נמצאה ללא רוח חיים כשהיא דקורה עם פציעה בפלג גופה העליון בדירה בעיר. צוותי מד"א קבעו את מותה במקום. מי שהזעיקה למקום את המשטרה וכוחות הרפואה הייתה שכנתה של הקשישה, שדיווחה למוקד 100 כי היא רואה אותה מתבוססת בשלולית דם.

כוחות ממרחב איילון שהגיעו למקום פתחו בחקירת המקרה ועיכבו לחקירה שני גברים בחשד למעורבות בגרימת מותה של האישה. בשלב הראשון, עוכב לחקירה בן זוגה של הקשישה, ששהה בדירה באותו הזמן, ובהמשך עלה שמו של הנאשם כחשוד נוסף. 

הוא נעצר ונלקח לחקירה, והשכנים ציינו בפני השוטרים כי בעבר נרשמו כמה תלונות על אותו השכן, זאת לאור גידופים וקללות שהפנה כלפי הקורבן ויתר דיירי הבניין. הם טענו כי השכן המדובר מעולם לא נקט באלימות פיזית, ומסיבה זו לא חששו שאסון מהסוג הזה עלול להתרחש.