בקבוצה ברשת הפייסבוק, המורכבת מתושבי חברון ומזרח ירושלים, מציעים למכירה כלי רכב שאותם על פי החשד הם גנבו בשטחי ישראל. המחיר המוצע לקנייה נמוך משווי הרכב, ומספרי הרישוי מוסתרים בחלקם מחשש שמא ייחשפו בפני בעליהם. 

בקבוצה חברים גם ישראלים, וההתכתבות בתוכה ברובה היא בערבית. מסתבר כי ישראלים שנכנסו לתגובה איתרו בין ההצעות רכבים שהיו בעבר שייכים להם ואשר נגנבו מהם, והם שהעלו את המחאה על עצם קיומה של קבוצה ברשת החברתית המאפשרת להם לסחור ברכוש גנוב לכאורה.

במשטרה בודקים את תכני הקבוצה, הרכבה, מנהליה, וכן את כלי הרכב המוצעים בה למכירה, ואם אכן ייוודע כי מדובר בקבוצה לסחר ברכוש גנוב, תיפתח חקירה ויתבצעו מעצרים. בשלב זה, החקירה בראשיתה והפרטים בינתיים אינם ברורים.

נציין כי אף שבשנים האחרונות חלה לכאורה ירידה משמעותית בכמות עבירות הרכוש וגניבות כלי הרכב, מדובר בתופעה המהווה נזק חמור לאזרחים, וכמובן נזק לחברות הביטוח, שעקב כך מעלות את מחירי הביטוח ומציבות דרישות מיגון מחמירות לאותם כלי רכב. 

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל פועלת בנחישות נגד גנבי רכוש בכלל ורכבים בפרט. בעשור האחרון כמות גניבות הרכב בישראל נחתכה בחצי, והגיעה לכמות הנמוכה ביותר זה עשרות שנים. "כמו כן, בשנה החולפת עצרה המשטרה יותר מ־1,450 חשודים, והגישה כאלף כתבי אישום נגד עבריינים וכנופיות של גנבי רכבים. זאת לצד אלפי כלי רכב גנובים שאותרו על ידי השוטרים והושבו לבעליהם. החומר שהועבר לידיעתנו הועבר לבדיקה, ובהתאם לממצאים יוחלט על המשך הטיפול בנושא".