מספר חודשים לאחר הדיווחים כי מסמכים שנשמרו במשרד ראש הממשלה, בעת כהונתו של בנימין נתניהו, נגרסו טרם כניסת נפתלי בנט לתפקיד, הערב (רביעי) פרסם אתר "הארץ" הקלטה המכילה את עדותו של מזכיר הממשלה צחי ברוורמן שטען: ״לפני שעזבתי הוצאתי מסמכים מהכספת, נתתי לסגנית שלי ואמרתי תגרסי עכשיו. היא גרסה, ובזה תם ונשלם״. בעקבות פרסום ההקלטה, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודיע כי יפתח בבדיקת הנושא.

ממפלגת הליכוד פורסם בתגובה: "הפרסום ב״הארץ״ הוא פייק ניוז. מדובר בהקלטה של שיחה שנערכה בין מיכאל האוזר-טוב לבין מזכיר הממשלה הקודם צחי ברוורמן ובה מתייחס ברוורמן למסמכים אישיים שלו ולהעתקי מסמכים של מזכירות הממשלה, ולא למסמכים מקוריים, שאין להם שום קשר לנתניהו או ללשכת ראש הממשלה. בכל מקרה כל מסמכי המדינה מתועדים דיגיטלית". 

עוד הוסיפו בליכוד כי "בניגוד לפרסום השקרי, לא מדובר על גריסת מסמכים בלשכת ראש הממשלה ולא מדובר בהקלטה ש״נחשפה״ יש מאין אלא במניפולציה שקרית שמוצגת לציבור ללא גילוי נאות, כשמפרסם ההקלטה ומקליט השיחה הוא בנו של ח״כ צבי האוזר, חבר הקואליציה שמתנגד לליכוד ולראש הממשלה לשעבר נתניהו. אנו מצפים מ״הארץ״ לפרסם התנצלות מיידית על הפרסום השקרי הזה".


כזכור, לאחר חילופי השלטון בישראל, עם הקמת ממשלת בנט-לפיד, דווח כי עובדים במשרד ראש הממשלה גרסו מסמכים "בכמות משמעותית". עוד דווח כי אנשי המעטפת הראשונה והשנייה של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, הם אלו שביצעו את הגריסה ולא פקידים במשרד. על פי הטענות מסמכים שנשמרו בכספות במשרד ראש הממשלה נגרסו בהוראת בנימין נתניהו לפני כניסת ראש הממשלה נפתלי בנט לתפקיד. זאת, בניגוד לחוק האוסר על השמדתם וקובע כי יש להעבירם לגנז המדינה.

מדובר במסמכים מתוך כספות שנמצאות באזור המכונה "אקווריום", שטח סטרילי בו נמצאים ראש הממשלה ועוזריו הבכירים ביותר. לדברי גורמים משפטיים בכירים, מה שנעשה בלשכת נתניהו חריג במיוחד, מאחר וגם המסמכים האישיים - למשל לוחות הזמנים - אמורים להישאר בארכיון, בגישה מוגבלת ללשכת ראש הממשלה הנוכחית.