"הממשלה הזו נידונה לכישלון": בימים האחרונים נחשף היקף השימוש שעשתה משטרת ישראל בתוכנת הריגול "פגסוס" של חברת NSO. הדבר עורר תגובות נזעמות מצד מנכ"לים, פוליטיקאים, פעילים חברתיים, ואנשי תקשורת רבים שחושדים כי השתמשו נגדם בתוכנה. סביב ידיעה זו שוחח הבוקר (שלישי) גדי נס עם חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) בתוכניתו ברדיו צפון 104.5fm.

"בימים האחרונים התוודענו לעובדה שיש מישהו שבולש ומנתר כל צעד שלנו", אמר חבר הכנסת קרעי, "מישהו שעובר על החוק בשעה שהוא עושה את זה. הטלפון שלנו הופך להיות מיקרופון ומצלמה של כל מי שרוצה לבלוש ולראות ולשמוע מה הוא עושה, גם בחדרי חדרים". 

עוד הוסיף: "לוועדת חקירה פרלמנטרית אין שום שיניים וסמכויות. צריך למצות את העניין, ולהוציא את הצדק לאור. איך אמר אלשיך? אנחנו יכולים להרים ממשלות ולהפיל ממשלות. אגב, הוא היה אמור להיות אתמול בחקירה במגרש הרוסים. למה הוא והשותפים לפשע שלו, אנשים שנתנו יד לצד המכשפות נגד ראש הממשלה ולריגול נגד אזרחים על לא עוול בכפם". 

לדבריו, גורמים רבים השתמשו בכלי הזה בכדי לצאת ל"מסע ציד" נגד מחנה שלם במדינת ישראל, ולהשפיע על משפט ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. "הם הצליחו לממש את המטרה הנפשעת שלהם. המערכת רקובה - רואים שיש פה אכיפה בררנית". 

בנט, לפיד וגנץ אחרי העברת חוק הגיוס (צילום: פלאש 90)
בנט, לפיד וגנץ אחרי העברת חוק הגיוס (צילום: פלאש 90)

על השיח בין בנימין נתניהו לבין ראש הממשלה נפתלי בנט אמר: "הפוסל במומו פוסל. לא יאומן שהאיש הזה הוא ראש הממשלה של מדינת ישראל. בנט קורס תחת הנטל, וראינו את זה במליאה בפעם הקודמת. נתניהו אמר לו דברים אמיתיים, אחרי שהוא קיבל מדינה ירוקה. איך ממשלה מתפקדת כשיש כמה ראשים בתוכה? זו ממשלה שנידונה לכישלון".