מקרה של חשד להתעללות קשה בקטין חסר ישע על ידי אמו נחשף אמש בקרית גת, לאחר ששוטרי תחנת קרית גת הוזעקו בשעות הלילה (בין רביעי לחמישי) לבניין מגורים בעיר, זאת בעקבות צעקות רמות שבקעו מאחת הדירות. השכנים העלו חשד לתקיפת קטין על ידי אמו, ושוטרים שהוזעקו למקום והתדפקו על דלת הבית, נחשפו לצעירה כשהיתה בגילופין, ולצידה תינוקת.

במבט ראשון, הבית נראה נורמטיבי לחלוטין, מראה שלא התאים לתיאור ולדיווחים שמסרו השכנים. השוטרים ביקשו מהאם לדעת האם יש ילדים נוספים בבית, אולם, משזו לא שיתפה פעולה, ביצעו השוטרים חיפוש מהיר בדירה וזאת מחשש לפגיעה בקטין. אכן, באחד החדרים נמצא ילד כבן שמונה כשהוא בתוך שמיכה מגולגלת שהיתה פרוסה על המיטה.

הילד אותר כשהוא סובל מחבלות קשות בחלקי גופו השונים, בין היתר בפניו, ראשו, ידיו, גבו. החבלות נראו טריות, ונראה שהילד חווה אלימות קשה זמן קצר קודם לכן. "המראה היה קשה, פשוט זוועה", אמר בכיר במשטרה, "מדובר במעטפת של בית, שנראה לכאורה רגוע, ובתוכה נמצא קטין שספג אלימות נוראית ואכזרית".

מבדיקה ראשונית עולה חשד לפיו האם היא זו שהסתירה את הקטין, מפני חשש שיבולע לה. היא נעצרה במקום, בגין מספר עבירות - בהן חשד להתעללות, תקיפת קטין וגרימת חבלה על ידי אחראי. הבוקר, היא הובאה לבית משפט השלום בקרית גת, שהאריך את מעצרה עד ליום ראשון. במקביל, חוקרי המשטרה פעלו מול גורמי הרווחה בעיר, ואלה לקחו אחריות ופיקוד על התינוקת והקטין. החקירה בעניינה של האם נמשכת, ובמשטרה רואים את האירוע בחומרה רבה.