שוטר סיור מתחת קרית שמונה נחקר ביום שלישי האחרון בחשד לשיבוש הליכי חקירה בעניין חקירת הרצח של הנער יואל להנגהל, שנרצח במהלך מסיבת יום הולדת בעיר. על פי החשד, שוטר הסיור שיבש את החקירה הנוגעת לחשוד המרכזי בפרשה שעצור בגין מעורבותו ברצח.

עם סיום חקירתו במחלקה לחקירת שוטרים, שוחרר שוטר הסיור בתנאים מגבילים, בהם הרחקה מכל תחנת משטרה למשך שמונה ימים, שאמורה להסתיים בשלישי הקרוב. עם זאת, במח"ש בוחנים הארכת תנאי שחרורו של השוטר.

כזכור, מפקד מחוז צפון במשטרה, ניצב שוקי תחאוכה, המליץ ביום ראשון האחרון למפכ"ל יעקב שבתאי ולשר לביטחון פנים, עומר בר-לב, להדיח את מפקד תחנת קריית שמונה, סנ"צ ניר ששון, בעקבות אירוע רציחתו של הנער יואל להנגהל ז"ל. בנוסף, המליץ ניצב תחאוכה לרשום הערה פיקודית לסגנו של מפקד תחנת קריית שמונה.

מפקד המחוז גיבש את המלצתו לאחר שבתחקיר הראשוני של האירוע, עלה כי טרם הרצח הגיעו שוטרים למקום, הפרידו בין המעורבים אך בסופו של דבר החליטו לעזוב את הזירה. ניצב תחאוכה מצא כי נפל פגם חמור בהחלטה לעזוב את המקום, וכי מדובר בטיפול לקוי של השוטרים באירוע. בעקבות כך, כאמור, הוא סבור כי מפקד התחנה וסגנו לא יוכלו להמשיך בתפקידם.