חוקרי מחלק הנוער של משטרת פתח תקווה הוציאו היום (ראשון) בתום חקירה באזהרה צו הרחקה לשלוש הקטינות שתיים תלמידות בתי ספר תיכוניים בעיר, החשודות כי איימו לרצוח קטינה ולפגוע בבת דודתה שתיהן בנות ילן תלמידות מוסד חינוכי בעיר.

כזכור הפרשה נחשפה לראשונה הבוקר במעריב ובעטיה גם פנתה אימה של אחת הקורבנות לבית משפט השלום בפתח תקווה שם ביקשה להרחיק את החשודות מבתה ומאחייניתה, בקשה שהתקבלה על ידי בית המשפט אשר הוציא צו כאמור עד ליום חמישי עת יתקיים דיון בעניינן.

עוד נזכיר כי ראשיתה של הפרשה בתגובה באינסטגרם שהעלתה אחת הקורבנות ואשר לא היתה לרוחה של אחת המאיימות שהבטיחה לפגוע , להכות ולדקור את המתלוננת ולהביא מתה אל הוריה. הקטינות שחשות מאויימות נעדרות מבית הספר מאז חמישי שעבר ואתמול סיפרה הקורבן המרכזי בפרשה. "אני מעבירה מסר לכל הבנות שלא למהר ולהגיב ברשת החברתית כי תגובה סתמית ומיותרת עלול לגרור לאירוע כל חמור ולהטיל סכנה ממשית על חייהן בדיוק כמו שקורה לי כיום. אני חוששת ומבוהלת וזה לא שווה כלום".

אימה של הקורבן הוסיפה. "אחרי שהחלטתי לפוצץ את הסיפור הזה ולהביע את הכאב שלנו החוצה אני מרגישה בטוחה ומודה למשטרה שמנהלת את החקירה ביסודיות ומבינה כי מדובר באירוע חמור ביותר".