המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד קצין המשטרה אבישי טורג'מן, בגין ביצוע עבירות מין בשוטרת שהייתה תחת פיקודו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיון דוק, הנאשם שירת כקצין חקירות בתחנת משטרת נצרת והמתלוננת שירתה תחת פיקודו הישיר. בחודש יולי האחרון, לאחר יום גיבוש יחידתי, הסיע הנאשם את המתלוננת לכיוון ביתה. במהלך הנסיעה עצר הנאשם את הרכב ביער סמוך וביצע במתלוננת מעשים מיניים בניגוד לרצונה.

כחודש לאחר מכן, במהלך שיחה בין המתלוננת לנאשם, הביעה המתלוננת את חששותיה ממעשיו של הנאשם ומשמועות שיופצו ביחידה. בתגובה אמר לה הנאשם, בין היתר: "נשמור את זה לעצמנו, אני אשמור עליך תסמכי עליי. את לא מקליטה אותי נכון? סומך עלייך שלא להרוס לעצמנו את החיים".

בסיום חקירתו במחלקה לחקירות שוטרים יצר הנאשם קשר עם מעורבים בתיק, למרות שנאסר עליו. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה מגונה, שיבוש מהלכי משפט והפרת הוראה חוקית.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה כל התנהלות חריגה שאינה עומדת בקנה אחד עם נורמות ההתנהגות וערכי הארגון. עם פתיחת החקירה, הוחלט להוציא את הקצין לחופשה כפויה. בהמשך, זומן הקצין כמקובל לשימוע לשקילת פיטוריו מן החיל וזאת עוד בטרם הגשת כתב האישום. בימים אלו, עתידה להתקבל החלטה סופית בעניינו".