בתום מצוד שנמשך למעלה מ-24 שעות, הצליחו ראשי היחידה למאבק בפשיעה של מרחב שפלה לשים את ידיהם היום (שישי) על החשוד ברצח יזם הנדל"ן ניסים אסייג אמש בשעות הבוקר בראשון לציון. החשוד, גיסו של המנוח, נעצר באשדוד בעת שהתהלך ברחוב כאשר בלשי היל"פ "נפלו" עליו וביצעו את מעצרו. הוא נלקח לחקירה במשטרה וכעת עושים במשטרה מאמצים קדחתניים במטרה להתחקות אחר האקדח שבו ביצע את הרצח. 

נציין כי כבר אמש מיד לאחר שנחשף בידי המשטרה תיעוד מזירת האירוע שהנציח את המפגש האקראי בין המנוח אסייג לבין גיסו שככל הנראה עקב אחריו וארב לו בעת שירד ברחוב דרך המכבים בראשון לציון, הבינו חוקרי המשטרה כי בין יזם הנדל"ן לבין רוצחו הייתה היכרות מוקדמת ולא בכדי הם ניהלו דו שיח באמצע הכביש במהלכו שלף לפתע החשוד אקדח, ירה לעברו של המנוח שניסה להימלט, אולם גם תוך כדי הימלטותו, ירה לעברו החשוד שתי יריות נוספות בגבו עד שהוא שב אל המונית איתה הגיע לאחר שעצר אותה ברמזור כשהוא מבקש מהנהג להזעיק לו אמבולנס. צוות מד"א פינה את אסייג במצב קשה לביה"ח אסף הרופא ושם כאמור, בחלוף מספר שעות, נקבע מותו. 

בתו של אסייג הייתה נחרצת כשציינה כי מי שחיסל את אביה הוא דודה, אחיה של אימה, וזאת לדבריה בטרגדיה משפחתית. היא דרשה מהמשטרה לשים את ידה על הרוצח שלקח ממנה את אבא, שהיה כל עולמה. כאמור, מאז אתמול ניהלו חוקרים מיל"פ שפלה חקירה סמויה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, איכון של מכשיר הטלפון ואמצעים מתקדמים נוספים עד שכאמור, לפנות ערב, הצליחו להתחקות אחר החשוד שהופתע מעצם הגעתם אליו. הוא נאזק, והובא לחקירה. מחר יובא החשוד לביהמ"ש השלום בראשון לציון, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. על פי החשד, סכסוך כספי בין המנוח לבין גיסו הוא שהוביל לרצח.