לידר סוויסה, בת 33, נמצאה אמש בחדר מדרגות בבניין מגוריה בלוד ללא רוח חיים. החשוד ברצח, הוא יעקב חיימוביץ', בן 41, תושב העיר לוד. על כך, אלי, אביה של לידר, שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM. במהלך השיחה סיפר על התחושות הקשות, על השכן החשוד ברצח ועל בתו.

בפתח השיחה, סיפר על השתלשלות האירועים שהביאו לתוצאה הטראגית: "אתמול בבוקר היינו צריכים לצאת לטיפולי פוריות. אשתי נסעה אליה, היא התקשרה בבוקר הילדה אלינו ואמרה לאשתי 'אני מוכנה, תבואי לקחת אותי'. אשתי הגיעה אליה, חיכתה למטה. אשתי מחכה ורואה שהיא לא יורדת, התקשרה לבעלה, שאלה 'איפה היא למה היא לא יורדת?', הוא אמר לה 'היא ירדה מזמן'. אשתי ראתה מישהו שיוצא מהבלוק עם כובע והיא ראתה אמבולנס פתאום. אז היא יצאה מהאוטו ועלתה גם. עלו לקומה רביעית ואז ראו את כל הזוועה, את מה שהיה שם".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לאחר מכן, סיפר על כך שיעקב חיימוביץ', שכנה של לידר, היה מטריד אותה באופן קבוע: "היא התלוננה. הוא היה מטריד אותה, דופק בדלת, סוגר להם את המים ואת החשמל". כמו כן, נשאל אלי האם השכן היה מעורער בנפשו. לדבריו, "אין לי מושג. אנחנו לא מכירים אותו. הילדה התלוננה במשטרה, באו משטרה, הסבירה להם, עלו אליו, נתנו לה טלפון, אמרו לה 'אם יקרה משהו תתקשרי'. איך היא תתקשר? קרה משהו, וזהו". לאחר מכן, סיפר אלי כי יעקב חיימוביץ' היה מטריד את כל השנים, וציין כי "הבנתי שהשכנים התלוננו. הייתי שם אתמול, הייתי למטה, שמעתי שהרבה תלונות היו עליו ולא פעלו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

בהמשך, סיפר על בתו: "ילדה מקסימה, שאוהבת לעזור. נסיכה. עם שמחת חיים, הכול מוכנה לעשות, כל דבר. עשתה כבר שנה וחצי טיפולי פוריות ועכשיו ניסינו עוד אחד, וזהו, נעצר באמצע. ילדה מהממת, ממש ילדה מהממת".

בסיום, התייחס למיצוי הדין עם הרוצח: "שיעשו מה שצריך, מה אני אגיד לך. מה שצריך שיעשו, שלא יקרו יותר דברים כאלה. כואב לי שזה קרה לי, אנחנו עדיין לא ישנים, לא האישה, לא הילדה, לא הבנות שלי. אף אחד לא ישן, גם בעלה לא ישן, כולם פה כל הלילה מחכים לבוקר שיודיעו לנו מתי תהיה הלוויה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm