בשורות מעודדות: אלמייה נברט שנפגעה באורח קשה בשריפה בבאר שבע התעוררה היום (חמישי) ושוחחה עם בעלה לראשונה לאחר המקרה. "הדבר הראשון שהיא שאלה אותי זה מה שלום הילד. קשה לה לדבר אבל היא תהיה בסדר", שיחזר האבא, ג'רמלן נברט, בשיחה עם "מעריב". בני משפחתה ממתינים לה מחוץ למחלקה בה היא מאושפזת ומלאים באופטימיות: "היא התעוררה, אנחנו מקווים שהמצב ישתפר בקרוב".

קודם לכן היום שוחח הבעל ג'רמלן עם עיתונאים וסיפר על השתלשלות האירועים: "הייתה שריפה בבית, התקשרתי אליה, דיברתי איתה, היא אמרה לי 'תבוא תציל אותי, אני אוהבת אותך'. ישר התקשרתי לכבאות. היא מורדמת ומונשמת. הילד נושם אבל עם חמצן. ברגע האירוע לא הייתי בבית, הייתי בבר מצווה. מאז לא דיברתי איתה, היא מורדמת ומונשמת", אמר.

"הבניין התחיל להתלקח בשניות": אמא ובנה הפעוט נפגעו קשה בשריפה בב"ש

עוד ציין בכאב: "ביקשתי מהאמא שתנסה להציל את הילד, אפילו לזרוק אותו מהחלון כי שריפה זה נוראי, והיא הצילה את הילד. מאז אתמול לא נתנו לי לראות אותה. תודה לכל עם ישראל על התמיכה, עדיין לא הגעתי לבית מאז המקרה".

בעלה ובנה של האישה שנפצעה באורח קשה בשריפה בב''ש (צילום: ארנולד נטייב)
בעלה ובנה של האישה שנפצעה באורח קשה בשריפה בב''ש (צילום: ארנולד נטייב)

בתוך כך, נפתח מיזם לגיוס כספים למען המשפחה באפליקציית PayBox.

כזכור, אלמייה נברט ובנה בן השנה וחצי נפצעו אתמול באורח קשה בשריפה שפרצה בדירה בבניין מגורים ברחוב דב יוסף בבאר שבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, פינו את האישה כשהיא מורדמת ומונשמת לבית החולים סורוקה יחד עם הפעוט כשהוא בהכרה. מהזירה פונו עוד שלושה פצועים נוספים, בהם אישה כבת 50 במצב בינוני ושני פצועים קל.