עו"ד ז'ק חן, אשר מייצג את אבריאל בר יוסף בפרשת 3000, פנה היום (רביעי) לבית משפט המחוזי בתל אביב בדרישה להורות לפרקליטות להעמיד לעיונו את כל המידע שהוצג לפני בית המשפט, כאשר המשטרה ביקשה להוציא צווים שיפוטיים כדי 'לתפוס' את תיבות המייל של הנאשם אבריאל בר יוסף ורעייתו במשך שנים רבות בחשד לפדופיליה.

הפרקליטות הודתה: בוצע שימוש ברוגלות כלפי מעורבים בפרשת הצוללות
מרימים פריסקופ: הדיונים במשפט הצוללות וכלי השיט לפנינו

עו"ד חן טוען בבקשתו כי היחידה החוקרת עתרה לקבלת צווים שיפוטיים "על בסיס טענות שקריות ביודעין, אשר ייחסו למבקש ורעייתו בכזב חשד בדבר הפצת חומרי תועבה בדמות קטין". לטענת חן, החומר נדרש לצורך הגנה על בר יוסף בכדי להוכיח את הטענה כי הצווים ניתנו על בסיס טענות שקריות, "עובדה השוללת את תקפם ובהתאמה פוסלת את קבילותן של הראיות שהושגו על בסיסם".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בנוסף, עו"ד חן סבור כי בחומר "יש כדי ללמד, פעם נוספת, על התנהלותה השערורייתית של היחידה החוקרת בפרשה ובכך לבסס את הטענות המשפטיות הנובעות מהתנהלות חמורה זו".

עו"ד חן טוען בבקשתו כי הטענה שבר יוסף ורעייתו היו קשורים להפצת חומר תועבה, הינה "הצהרה שקרית של היחידה החוקרת. המבקש ורעייתו מעולם לא הוחשדו בביצוע מעשים מסוג זה או מסוג דומה לו. החקירה נושא פרשה זו, בגינה הוצאו הצווים כאמור, לא עסקה בחשדות מסוג זה ובחומר החקירה אין להכפשה שקרית זו סימן וזכר".

עוד מוסיף עו"ד חן, כי לעמדת ההגנה, על פני הדברים עולה החשש "שקיים קשר בין הוצאת הצווים האסורים על יסוד ההצהרות השקריות כאמור, לבין הוצאת הצווים מכוחם הועלו תוכנות הרוגלה בתיק".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<