אחרי לילה שבו נורו יריות לעבר מרפסות בניין מגורים ברחוב כפר גנים בפ"ת, הערב (שבת) נשמעו קולות ירי בצומת הרחובות בלפור וקטרוני. כוחות משטרה מתחנת פ"ת סרקו את האזור ובמהלכו אחתרו השוטרים שרידי פריט אמל"ח במקום ותרמילי ירי. 

חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות. מבדיקה ראשונית עולה כי הירי כוון לעבר דירה שבה מתגורר גבר בשנות ה-40 לחייו, במקור מאור יהודה. לאחר שמיעת קולות הירי ועם הגעת השוטרים למקום הם איתרו מטען שהונח על גבי אופנוע. מבירור הפרטים עולה כי המטען הונח ככל הנראה בשל טעות בזיהוי.

דיירת המתגוררת בסמוך: "שמעתי מספר קולות נפץ, חשבתי לרגע שמדובר בהמשך חגיגות פורים של נערים. זה היה כל כך קרוב אליי, זה היה חזק מאוד. הבנתי שזה לא קשור לנפצים ומהמשטרה הסתבר שמדובר ביריות שבוצעו לעבר בית, מלחיץ מאוד". 

כאמור, אמש התרחש אירוע ירי לעבר לובי של בניין ברחוב בן גוריון בשכונת כפר גנים ג'.  כוחות משטרה הוזעקו למקום ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, שהרקע שלו פלילי. השוטרים ערכו סריקות באזור, בניסיון להתחקות אחר חשוד שנמלט, ככל הנראה על גבי אופנוע. חוקרי המשטרה אספו ממצאים ובחנו את מצלמות האבטחה במקום.

תחילה סברו השכנים כי מדובר בעוד לילה של נפצים, אולם בהמשך הבינו כי מדובר בירי. "שמענו קולות ירי. חשבנו שאלה נפצים, והנה מסתבר שמדובר באירוע ירי מתחת לאף שלנו. מה נהיה פה? אימהל'ה", אמרה אחת השכנות.  כזכור, לפני כמה חודשים נרשמו מספר אירועי ירי, חלקן בשכונת היוקרה בעיר, לעבר לובאים של בנייני מגורים, מה שמעלה את תחושת הפחד בקרב התושבים.